Dobro jutro oglaševalci
Dobro jutro, oglaševalci! | ZMAGOVALCI CANNES LIONS 2018
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Prosimo, da svojo prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] do 14. septembra 2018.
Udeležba je za člane SOZ brezplačna, tudi tokrat velja, da se dogodka lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, pod dodatnim pogojem "do zapolnitve prostih mest".
O vsebini
Prvo jesensko srečanje "Dobro jutro, oglaševalci!" bomo tudi letos posvetili zmagovalcem festivala Cannes Lions. Kanski levi že dolgo vrsto let veljajo za najprestižnejšo globalno nagrado za kreativnost tržnega komuniciranja - in to v najširšem pomenu besedu, tudi na področju inovativnosti. Na dogodku si bomo strnjeno ogledali najbolj kreativna in inovativna dela, ki so jih žirije letos nagradile z najprestižnejšimi nagradami. Letošnji "jagodni izbor" Cannes Lions 2018 bo vključeval:
- prejemnike "Cannes Lions Grand Prix 2018", najvišjega priznanja v vsaki tekmovalni skupini;
- Zlate leve v tekmovalni skupini "Creative Effectiveness", ker je 2018 ponovno tudi leto pisanja prijav za nagrade Effie Slovenia.
Res je, da so nagrajena dela dostopna na svetovnem spletu, a tudi iskanje zahteva dragoceni čas. Zakaj ga ne bi raje preživeli v dobri družbi v prijetnem ambientu Centra za inovativno podjetništvo NLB.
Pogoji udeležbe
- Dogodki "Dobro jutro, oglaševalci!" so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice.
- Prijavnine ni.
- Vsakega dogodka se lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, člana SOZ, pod dodatnim pogojem “do zasedbe prostih mest”.
Prijave
- Rok za prijavo je 14. september 2018.
- Na e-naslov [email protected] posredujete ime in priimek, e-naslov in delovno mesto za vsakega udeleženca.
Politika varovanja osebnih podatkov.