Skip to main content
Prijava
  • Ustvari nov račun
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Sekcija RPN pri SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Seznam članov SOZ
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine in ugodnosti za člane SZM, SZO, SZOA
  • Članarine in ugodnosti za mala podjetja
  • Članarine in ugodnosti za člane posameznike
  • Članarine in ugodnosti za pridružene člane
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • RPN - Revidiranje prodanih naklad
  • Definicija naklad
  • Preglednica revidiranih prodanih naklad
  • RPN certifikati
  • Dobra praksa
  • Primeri dobre prakse
  • Projekti SOZ
  • SOZ Akademija
  • Dobro jutro, oglaševalci
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • RPN - Revidiranje prodanih naklad
  • Dobra praksa
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaDr. Martina Olbertova: Onkraj vidnega: uporaba komercialne semiotike pri brandingu,...

SOZ Akademija

Dr. Martina Olbertova: Onkraj vidnega: uporaba komercialne semiotike pri brandingu, ustvarjanje smisla in vlivanje kulturne relevantnosti v lokalnem kontekstu

Kdaj
datum: 
sreda, 29. november 2017 - 9:00 to 15:30
Kje
Mesto dogodka: 
Konferenčna dvorana, Uradni list, Dunajska 167, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
/

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Udeležba ni mogoča

O VSEBINI

I.    Uvod v komercialno semiotiko

  • Splošen pregled metodologije komercialne semiotike (temeljni pristopi in orodja za uporabo semiotike v marketingu)
  • Oprijemljive koristi semiotike za blagovne znamke, strategije, tržne komunikacije in inovacije
  • Primeri semiotičnih analiz v različnih kategorijah izdelkov / storitev
  • Primeri dobrih praks: uporaba semiotike, njen vpliv in pomen za blagovne znamke, marketing in posel
  • Q & A

II.    Za povečavo: Kako ustvariti kulturno relevantnost in povečati smiselnost in učinkovitost v CEE regiji (centralna in vzhodna Evropa)

  • Kako z uporabe semiotike in smisla ustvarimo vrednost znamke v kulturnem kontekstu CEE
  • Specifični primeri CEE trga, najpogostejši izzivi tržnega komuniciranja (adaptacije oglaševanja, lokalizacija blagovne znamke, vloga smisla in pomena v komunikacijski učinkovitosti in ROI)
  • Delo v skupinah: semiotična analiza in uporaba semiotike v komercialne namene
  • Semiotični priročnik: inovativno orodje za povečanje kulturne relevantnosti tržnih komunikacij na lokalnih trgih
  • Q & A


CILJI

  • Vpogled v praktični doprinos komercialne semiotike in njena uporaba v oglaševalskih, strateških in raziskovalnih brifih.
  • Poglobitev znanj in razumevanja blagovnih znamk in strategij v lokalnem kulturnem kontekstu.
  • Spodbujanje novih pogledov, razmišljanj in perspektiv pri ustvarjanju kulturne in simbolične relevantnosti in učinkovitosti v marketingu in oglaševanju.


KOMU JE NAMENJENA
Predstavnikom agencij in naročnikov z nekajletnimi izkušnjami pri upravljajo z blagovnimi znamkami na različnih ravneh.  

*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.


O PREDAVATELJICI

Dr. Martina Olbertova je mednarodno priznana strokovnjakinja in svetovalka na področju uporabe semiotike v komercialne namene ter strateginja globalnih blagovnih znamk, ki se pri svojem delu osredotoča zlasti na smisel in pomen, semiotično raziskovanje in kulturni vpogled tako na ravni globalnih kot lokalnih znamk.

Je ustanoviteljica in direktorica Meaning.Global, nove vrste strateškega svetovanja globalnim znamkam, ki ga poganjata smisel in vsebina. Moč smisla uporablja za transformacijo znamk: za sprostitev njihovega skritega potenciala, pomladitev vrednot ter povečanje njihove finančne vrednosti. Na znamke gleda kot na žive, holistične ekosisteme, kar omogoča naročnikom, da prepoznajo in realizirajo skrite priložnosti in potenciale. Vodi jo vizija o redefiniciji vloge smisla v globalni marketinški industriji s ciljem, da znamke na lokalnih trgih po vsem svetu ponovno pridobijo simbolično vrednost in kulturno relevantnost.

Martina ima več kot deset let mednarodnih izkušenj na trgih Velike Britanije, Irske, ZDA in Češke. Delala je s številnimi mednarodnimi podjetji in globalnimi blagovnimi znamkami, med njimi Kantar, groupM, Vodafone, Unilever, IBM, British Land, ICAEW, KBC, Era Bank, Lloyds Bank, Deutsche Bank, Heineken, Visa in Pernod Ricard. Leta 2012 je bila članica strateškega tima v predsedniški kampanji Karla Schwarzenberga.

Kot goreča zagovornica vrednosti in pomena semiotike v poslu, je avtorica 2017 Global Brand Equity Report: End of Global Brands (Poročilo o vrednosti blagovnih znamk 2017: konec globalnih znamk), The Luxury report 2016 in Vodiča o uporabi semiotike v komercialne namene (A Complete Guide to Commercial Semiotics).

Martina je doktorirala iz medijskih študij na praški Univerzi Charles. Kot gostujoča predavateljica je poučevala marketinško semiotiko in kulturni branding na čeških univerzah in na Trinity College v Dublinu. Je uveljavljena govorka na številnih mednarodnih konferencah, zlasti na področju semiotike in njene uporabe v komercialne namene ter kuratorstva blagovnih znamk. Je članica ESOMAR in združenj Signum.


Zahvaljujemo se partnerjem SOZ Akademije 2017:

Generalni partner: 

Partnerja: 

 
 
 

​
 
 

*SOZ si kot organizator pridržuje pravico do sprememb.
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Seznam članov SOZ
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • SOZ Akademija
  • Dobro jutro, oglaševalci
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • RPN - Revidiranje prodanih naklad
  • Dobra praksa

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
 

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!