SOZ Akademija
Dr. Martina Olbertova: Onkraj vidnega: uporaba komercialne semiotike pri brandingu, ustvarjanje smisla in vlivanje kulturne relevantnosti v lokalnem kontekstu
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O VSEBINI
I. Uvod v komercialno semiotiko
- Splošen pregled metodologije komercialne semiotike (temeljni pristopi in orodja za uporabo semiotike v marketingu)
- Oprijemljive koristi semiotike za blagovne znamke, strategije, tržne komunikacije in inovacije
- Primeri semiotičnih analiz v različnih kategorijah izdelkov / storitev
- Primeri dobrih praks: uporaba semiotike, njen vpliv in pomen za blagovne znamke, marketing in posel
- Q & A
II. Za povečavo: Kako ustvariti kulturno relevantnost in povečati smiselnost in učinkovitost v CEE regiji (centralna in vzhodna Evropa)
- Kako z uporabe semiotike in smisla ustvarimo vrednost znamke v kulturnem kontekstu CEE
- Specifični primeri CEE trga, najpogostejši izzivi tržnega komuniciranja (adaptacije oglaševanja, lokalizacija blagovne znamke, vloga smisla in pomena v komunikacijski učinkovitosti in ROI)
- Delo v skupinah: semiotična analiza in uporaba semiotike v komercialne namene
- Semiotični priročnik: inovativno orodje za povečanje kulturne relevantnosti tržnih komunikacij na lokalnih trgih
- Q & A
CILJI
- Vpogled v praktični doprinos komercialne semiotike in njena uporaba v oglaševalskih, strateških in raziskovalnih brifih.
- Poglobitev znanj in razumevanja blagovnih znamk in strategij v lokalnem kulturnem kontekstu.
- Spodbujanje novih pogledov, razmišljanj in perspektiv pri ustvarjanju kulturne in simbolične relevantnosti in učinkovitosti v marketingu in oglaševanju.
KOMU JE NAMENJENA
Predstavnikom agencij in naročnikov z nekajletnimi izkušnjami pri upravljajo z blagovnimi znamkami na različnih ravneh.
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
O PREDAVATELJICI
Dr. Martina Olbertova je mednarodno priznana strokovnjakinja in svetovalka na področju uporabe semiotike v komercialne namene ter strateginja globalnih blagovnih znamk, ki se pri svojem delu osredotoča zlasti na smisel in pomen, semiotično raziskovanje in kulturni vpogled tako na ravni globalnih kot lokalnih znamk.
Je ustanoviteljica in direktorica Meaning.Global, nove vrste strateškega svetovanja globalnim znamkam, ki ga poganjata smisel in vsebina. Moč smisla uporablja za transformacijo znamk: za sprostitev njihovega skritega potenciala, pomladitev vrednot ter povečanje njihove finančne vrednosti. Na znamke gleda kot na žive, holistične ekosisteme, kar omogoča naročnikom, da prepoznajo in realizirajo skrite priložnosti in potenciale. Vodi jo vizija o redefiniciji vloge smisla v globalni marketinški industriji s ciljem, da znamke na lokalnih trgih po vsem svetu ponovno pridobijo simbolično vrednost in kulturno relevantnost.
Martina ima več kot deset let mednarodnih izkušenj na trgih Velike Britanije, Irske, ZDA in Češke. Delala je s številnimi mednarodnimi podjetji in globalnimi blagovnimi znamkami, med njimi Kantar, groupM, Vodafone, Unilever, IBM, British Land, ICAEW, KBC, Era Bank, Lloyds Bank, Deutsche Bank, Heineken, Visa in Pernod Ricard. Leta 2012 je bila članica strateškega tima v predsedniški kampanji Karla Schwarzenberga.
Kot goreča zagovornica vrednosti in pomena semiotike v poslu, je avtorica 2017 Global Brand Equity Report: End of Global Brands (Poročilo o vrednosti blagovnih znamk 2017: konec globalnih znamk), The Luxury report 2016 in Vodiča o uporabi semiotike v komercialne namene (A Complete Guide to Commercial Semiotics).
Martina je doktorirala iz medijskih študij na praški Univerzi Charles. Kot gostujoča predavateljica je poučevala marketinško semiotiko in kulturni branding na čeških univerzah in na Trinity College v Dublinu. Je uveljavljena govorka na številnih mednarodnih konferencah, zlasti na področju semiotike in njene uporabe v komercialne namene ter kuratorstva blagovnih znamk. Je članica ESOMAR in združenj Signum.
Zahvaljujemo se partnerjem SOZ Akademije 2017:
Partnerja:

*SOZ si kot organizator pridržuje pravico do sprememb.