Skip to main content
Prijava
  • Ustvari nov račun
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Seznam članov SOZ
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine in ugodnosti za člane SZM, SZO, SZOA
  • Članarine in ugodnosti za mala podjetja
  • Članarine in ugodnosti za člane posameznike
  • Članarine in ugodnosti za pridružene člane
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Dobra praksa
  • Primeri dobre prakse
  • Projekti SOZ
  • SOZ Akademija
  • Dobro jutro, oglaševalci
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Dobra praksa
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaSOZ AKADEMIJA | Nepoznavanje je škodljivo. Pravni okvir oglaševanja - zakonodaja in...

SOZ Akademija

SOZ AKADEMIJA | Nepoznavanje je škodljivo. Pravni okvir oglaševanja - zakonodaja in samoregulativa, tudi skozi prakso Oglaševalskega razsodišča

Kdaj
datum: 
sreda, 5. december 2018 - 9:00 to 12:30
Kje
Mesto dogodka: 
Multimedijska dvorana, Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Ni več prostih mest.

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Udeležba ni mogoča.

O vsebini

Poznavanje pravnega okvira dejavnosti, v kateri delujemo – poleg strokovnih kompetenc - sodi med temeljna znanja, ki so nujno potrebna za uspešno delo. Čeprav se pri vsakdanjem delu sicer morda lahko izogibamo pravnim čerem, je nesporno, da je brez osnovnega poznavanja vsaj temeljnih pravnih pojmov in trendov težko delovati tudi na področju oglaševanja in tržnega komuniciranja. To potrjujejo tudi številna vprašanja, ki jih člani naslavljajo na pisarno SOZ. 

V poplavi predpisov, ki posegajo tudi na področje oglaševanja in tržnega komuniciranja, so in bodo v prednosti tisti, ki znajo izluščiti bistvo in se ne ustrašijo pravnih izzivov, predvsem pa posledično vedo, kdaj morajo ob hitrem razvoju oglaševalske, medijske in digitalne ekonomije poiskati pomoč pravnega strokovnjaka. Ko oglaševanje krši veljavne predpise, ima to namreč lahko tudi znatne finančne posledice, negativno pa se odraža tudi na ugledu oglaševane blagovne znamke. 

Udeleženci bodo spoznali ali obnovili pregled ključnih veljavnih predpisov in njihovih določil, ki urejajo tudi dejavnost tržnega komunicijranja in kako jih dopolnjuje Slovenski oglaševalski kodeks.  Osredotočili se bomo na za tržno komuniciranje najpomembnejše zakone, oziroma sklope predpisov. Izvedeli, zakaj je samoregulativa pomemben in neločljiv del pravnega okvira oglaševanja ter skozi primere iz prakse Oglaševalske razsodišča predstavili Kodeks in opozorili na najpogostejše ugotovljene kršitve njegovih določil. Ob tem se bodo govorci dotaknili tudi  pričakovanih sprememb evropskih in posledično slovenskih predpisov.

 

Struktura in potek:

Prvi del: Cene Grčar in Jaka Repanšek

  • Kaj moramo vedeti o pravnem okviru oglaševanja in zakaj mora to vedeti vsak, ki se z njim ukvarja?
  • Oglaševanje in predpisi s področja varstva potrošnikov (prepoved zavajajočega, agresivnega in nedostojnega oglaševanja, pravni okvir primerjalnega oglaševanja, obvezna uporaba slovenščine, .......) in s področja varstva konkurence 
  • Medijska zakonodaja (zlasti uredniška svoboda, označevanje / prepoznavanje oglaševanja kot takega in kaj to pomeni v luči content marketinga, advertirialov, generalne prepovedi z vidika zaščite otrok in mladostnikov, človekovega dostojanstva, enakopravnosti, product placement, sponzorstvo medijskih vsebin, zaščita slovenskega jezika)
  • Industrijska lastnina: avtorska in sorodne pravice ter njihov prenos, zaščita blagovnih znamk
  • Tržno komuniciranje in predpisi s področja varstvo osebnih podatkov (koga lahko nagovarjamo in kako, kdaj potrebujemo njegovo soglasje in kdaj in kako ga moramo pridobiti, ali in katere podatke lahko prenašamo na tretje osebe in pod kakšnimi pogoji, .. )


Drugi del: dr. Roman Berčon in Ana Predovič

  • Samoregulativa, neločljivi del pravnega okvira oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks skozi primere iz prakse Oglaševalskega razsodišča

 

O govorcih
 
 
dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član Oglaševalskega razsodišča
 
Dr. Roman Berčon je direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije. V mandatu 2014 / 2016 je bil predsednik Oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici, 
tudi v mandatu 2017 / 2019 je član Razsodišča.
 
Svojo uspešno poklicno pot v oglaševanju je leta 1984 začel kot spiker in tekstopisec na Radiu Študent, v letih 1987–1991 pa je ustvarjal v okviru agencije Virgo. Od leta 1991 je partner in  kreativni direktor agencije Votan, kasneje Votan Leo Burnett, danes Votan komunikacije, od leta 2001 pa njen direktor.
 
Že vrsto let je aktiven tudi v okviru Slovenske oglaševalske zbornice v različnih vlogah. Bil je vodja delovne skupine, ki je v letih 2007 / 2009 pripravila aktualni Slovenski oglaševalski kodeks, na področju oblikovanja in implementacije visokih strokovnih standardov je sodeloval pri pripravi dokumentov Dobre prakse (Izvedba natečajev za izbor agencije in drugi). Bil je član žirije SOF in leta tudi predsednik organizacijekag odbora SOF. Bil je član Upravnega odbora SOZ in v mandatu 2008–2009 tudi njegov predsednik.
 
Redno sodeluje kot gostujoči predavatelj pri predstavitvah SOZ, samoregulative, Kodeksa in delovanja Oglaševalskega razsodišča na fakultetah (FDV, EF in EPF)
 
 
 
Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus
 
Cene Grčar je odvetnik družbe Pro Plus d.o.o. ter njen pooblaščenec v vseh sodnih in upravnih postopkih. V družbi deluje vse od njenih začetkov. Je odličen poznavalec medijskega prostora v Sloveniji in na tujem, ter pravnega okvira regulative in samoregulative, ki na evropski in nacionalni ravni opredeljuje dejavnost medijskega založništva in tržnega komuniciranja.
 
V obdobju od 2008–2010 je bil predsednik, v aktualnem mandatu (2017-2019) pa je podpredsednik Oglaševalskega razsodišča, ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice. Aktivno sodeluje v Evropskem združenju komercialnih televizij ACT, v katerem zastopa interese družbe Pro Plus in ostalih TV postaj, ki so del korporacije CME.
 
Cene Grčar je avtor številnih člankov v slovenskih in tujih strokovnih revijah (Pravna praksa, Medijska preža, Pravosodni bilten, Sled, IRIS) ter soavtor knjige Medijsko pravo. 
Kot predavatelj in slušatelj se udeležuje številnih domačih in mednarodnih strokovnih seminarjev in posvetov, še posebej tistih, ki jih organizirata Evropska komisija in Svet Evrope, saj evropska zakonodaja in predpisi pomembno vplivajo tudi na slovenski medijski prostor.
 
 
 
 
 
Jaka Repanšek, spec., univ. dipl. prav., MBA
 
Jaka Repanšek je ustanovitelj svetovalne družbe RePublis. V oglaševalskih, medijskih, tehnoloških in internetnih podjetjih deluje že od leta 1996 in je eden vodilnih strokovnjakov za oglaševalsko, medijsko in digitalno pravo ter medijski management v Sloveniji. Je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter aktivni predavatelj v visokošolskih programih ter na konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini. V lanskem letu je prevzel vodenje skupine za digitalno zakonodajo in okolje v okviru Slovenske digitalne koalicije (digitalna.si) in zavoda IAB Slovenija. 
 
Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani. Specialistični študij evropskega prava in angleškega prava je zaključil na University of Cambridge, Anglija in pridobil strokovni naziv »specialist evropskega prava«. Na CIMBA (University of Kansas, ZDA) je zaključil 2-letni magistrski študij MBA. V letošnjem letu je pridobil certifikat pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov (DPO).
 
 
V drugem delu se bo govorcem pridružila tudi Ana Predovič, vodja projektov na Slovenski oglaševalski zbornici. Oglaševanje jo je pritegnilo že v času študija umetnostne zgodovine, poklicno pa se z njim ukvarja od leta 2000, ko se je pridružila ekipi Slovenske oglaševalske zbornice. V različnih vlogah je sodelovala pri načrtovanju, organizaciji in izvedbi glavnine projektov, ki potekajo pod okriljem SOZ. Med drugim je sodelovala v delovni skupini, ki je pripravila aktualni Slovenski oglaševalski kodeks, vse od leta 2000 pa opravlja tudi funkcijo sekretarke Oglaševalskega razsodišča.
 
Generalni partner sezone 2018:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Partner dogodka:
 
 
 
 
SOZ si kot organizator pridržuje pravico do sprememb.
 
 
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Seznam članov SOZ
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • SOZ Akademija
  • Dobro jutro, oglaševalci
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Dobra praksa

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
 
 

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!