Novice

7. Jul 2017

Domače novice

Kanski teater skozi oči Mladih kreativcev

Gregor Vuk in Boštjan Laznik, zmagovalca natečaja na znajboljša Mlada kreativca, sta odpotovala na festival Cannes Lions 2017, kjer sta se v konkurenci udeležencev s celega sveta udeležila tekmovanja »Young Lions« v kategoriji »Cyber«. Pripravila sta krajši zapis s potovanja v obliki dramskega besedila.

Več
3. Jul 2017

Domače novice

Špela Žorž: "Za kanskega leva sta potrebna vsaj dva res dobra partnerja – agencija in naročnik"

Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana vodi agencijo, ki se je nedavno iz Cannesa vrnila s kar dvema levoma. Za akcijo Lahkonočnice, ki so jo naredili skupaj z A1 Slovenija, so prejeli bron in srebro, akcija pa se je med finaliste uvrstila še v štirih kategorijah. Vendar to ni edini letošnji uspeh, zbiranje lovorik se je začelo že spomladi, ko je Grey na 26. Slovenskem oglaševalskem festivalu postal agencija leta 2016.

Več
26. Jun 2017

Domače novice, Novice SOZ splošne

V šesti generaciji diplomantov EAC tudi tri Slovenke

Izobraževanje je zaključila šesta generacija slušateljev Evropskega oglaševalskega certifikata (European Advertising Certificate). Med 250 diplomanti so tudi tri predstavnice slovenskih agencij: Nina Melink, Luna\TBWA ter Maša Gregorič in Nika Todorovski, obe Pristop Media, ki so se odlično odrezale. Kar dve sta namreč izobraževanje zaključili s posebno pohvalo, ki jo je prejelo le 27 slušateljev. Čestitamo!

Več
25. Jun 2017

Domače novice, Novice SOZ splošne

Z redom za zasluge odlikovani snovalci in ustvarjalci oglaševalske akcije »Slovenija, moja dežela«

V Veliki dvorani Predsedniške plače je na dan državnosti potekala slovesna vročitev odlikovanja, reda za zasluge, s katerim je predsednik RS, Borut Pahor, odlikoval snovalce in ustvarjalce znamenite oglaševalske akcije "Slovenija, moja dežela", akcije, ki jo danes razumemo kot enega od ključnih državotvornih elementov burnega obdobja tik pred osamosvojitvijo.

Več
24. Jun 2017

Domače novice

Grey Ljubljana in A1 Slovenija prejela dva kanska leva

Agencija Grey Ljubljana se iz Cannesa vrača bogatejša za dve prestižni nagradi. V skupini radio je prejela srebrno in bronasto odličje za akcijo Lahkonočnice, ki jo je naredila v sodelovanju z A1 Slovenija.

Več
23. Jun 2017

Domače novice, Novice SOZ splošne

Novi Razsodbi Oglaševalskega razsodišča

Oglaševalsko razsodišče je na redni junijski seji odločalo o petih pritožbah. V dveh primerih je postopek presoje zaključen, razsodbi sta tako javni in objavljeni v arhivu razsodb Oglaševalskega razsodišča. Razsodišče je presodilo, da oglas "18 let / 18 lukenj. Golf klub Ptuj.", ki je bil objavljen na spletnem mestu oglaševalca in portalu Golf zveze Slovenije, krši določila Slovenskega oglaševalskega kodeksa (SOK) o dostojnosti in odgovornosti do družbe in posameznikov. 

Več
2. Jun 2017

Domače novice

Kako slovenski mediji poročajo o počitnicah?

Priznajte… Kljub temu, da je za komunikatorje še visoka (delovna) sezona, ste vsaj s kakšnim nevronom že na počitnicah. Morda vas k temu poleg poletnega vremena spodbudi tudi medijsko poročanje. V Klipingovi bazi skoraj 17 milijonov medijskih objav smo tokrat pogledali, kako v medijih kotirajo počitnice. 

Več
30. Maj 2017

Domače novice

Boštjan Laznik in Gregor Vuk, Mlada kreativca pred odhodom v Cannes

Boštjan Laznik in Gregor Vuk sta na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu prejela naziv najboljša Mlada kreativca, junija letos pa potujeta na Cannes Lions Festival. 

Več
26. Maj 2017

Domače novice, Projekti

Novi podatki v okviru projekta Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN)

Pristopniki k projektu RPN, ki poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ), so objavili podatke o prodani in drugih nakladah slovenskih tiskanih medijev za 1. četrtletje za tednike, publikacije s periodiko izhajanja, krajšo od enega tedna.

Več
26. Maj 2017

Domače novice

DotMetrics in Ipsos v finalu IAB Research Awards

Hrvaški startup DotMetrics, ki v partnerstvu z Ipsos Adria izvaja raziskavo merjenje obiskanosti spletnih strani v Sloveniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini ter na Hrvaškem, se je uvrstil v finalni izbor tekmovanja IAB Research Awards. DotMetrics in Ipsos Adria sta se prijavila prvič in se takoj uvrstila v finale izbora. Projekte je ocenjevala 6-članska žirija, med člani pa sta bila tudi Tony Evans, Director of Marketing Science na Facebooku in Nick Hiddleston, Worlwide Research Director ZenithOptimedia.

Več

Strani