
SOZ Akademija
Šesta sezona SOZ Akademije odpira svoja vrata 20. marca 2019
Tudi letos bo SOZ Akademija vključevala osem modulov, štirje bodo potekali v pomladnem in štirje v jesensko – zimskem obdobju. Strokovno izobraževalni dogodki so namenjeni izključno članom SOZ, tudi letos brezplačno - iskrena hvala partnerjem, ki so to pomagali uresničiti!
Upravičeno smo ponosni na odličen odziv v preteklih petih sezonah. Dogodkov SOZ Akademije se je v letu 2015 udeležilo več kot 200 slušateljev, 2016 smo beležili že več kot 400 udeležencev (10 modulov), primerljivo število predstavnikov članov SOZ se je izobraževalo tudi v letu 2017 (8 modulov), v letu 2018 (8 modulov) pa smo beležili že blizu 500 udeležencev. Visoka povprečna ocena preteklih sezon (dobra 4 na lestvici od 1 do 5) ter številni pozitivni odzivi in pohvale so za SOZ tako izziv kot dobrodošla popotnica letošnjemu ciklu osmih izobraževanj.
V preteklem letu smo pozornost namenili trendom, ki izvirajo iz tehnološkega napredka – umetni inteligenci, novim komunikacijskim kanalom, nakupni poti / izkušnji, inovacijam in upravljanju sprememb, ter kaj prinaša pravilno ter odgovorno upravljanje s podatki komunikacijski industriji.
Pri zasnovi letošnje SOZ Akademije smo se v večji meri osredotočili na področje kreativnosti na vseh segmentih in ravneh – njenemu spodbujanju skozi različne metode in upravljanje kreativnega procesa. Dva modula bosta posvečena večni temi upravljanja z blagovnimi znamkami v luči sprememb in to tako z vidika lastnikov, oglaševalcev kot z vidika agencij. Vprašali se bomo, kaj imajo skupnega odlične digitalne kampanje, kaj je srčika uspešnega vsebinskega marketinga in kakšna je in bo vloga videa v oglaševanju in tržnem komuniciranju. Sezono bomo zaključili s pogledom od zunaj, ki bo osredotočen na upravljanje s stresom in medsebojne odnose.
K sodelovanju smo povabili uveljavljene predavatelje iz tujine, ki bodo izvedli štiri daljša izobraževanja. Na štirih dopoldanskih dogodkih pa bodo z nami v cenjeni domači strokovnjaki, ki bodo posebno pozornost posvetili tudi dobrim praksam na slovenskem trgu ter z udeleženci delili svoje poglobljeno poznavanje njegovih specifik, kar so v letih 2016 / 2018 slušatelji ocenili kot nepogrešljivo dopolnitev uporabne vrednosti vsebin SOZ Akademije.
Lokacija
SOZ Akademija bo tudi v 2019 potekala v multimedijski dvorani Telekoma Slovenije na Cigaletovi 15, v Ljubljani.
Časovni okvir izobraževanj
Daljši moduli z govorci iz tujine bodo potekali od 9.00 do 14.00 ure. Zaradi ožjega časovnega okvira vsebin ne bo manj, na pobudo udeležencev smo se odločili za skrajšanje odmorov, tudi za daljši opoldanski odmor bomo namenili le do največ 30 minut.
Krajši moduli z domačimi strokovnjaki bodo praviloma potekali od 9.00 do 12.00 ure, z možnostjo podaljšanja na željo predavatelja. Tak časovni okvir omogoča udeležbo tudi tistim, ki si daljše ali celodnevne odsotnosti z delovnega mesta težje privoščijo.
Udeleženci so dobrodošli vsaj 15 minut pred začetkom vsakega modula, da poklepetajo ob jutranji kavi in spletajo dragocene poslovne vezi. Začenjali pa bomo točno ob devetih.
- do 26. 2. 2019 za štiri module pomladnega cikla;
- v drugi polovici junija in v prvih dneh julija pa za štiri module v jesensko zimskem ciklu.
Ob zaključku zbiranja prijav bo kontaktna oseba prijavitelja prejela e-obvestilo s potrditvijo prejema prijav. 14 dni pred vsakim modulom bodo prijavljeni na izobraževanje prejeli še e-obvestilo s potrditvijo mesta na dogodku in napotke, ki bodo vključevali tudi rok za odpoved oz. imenovanje nadomestnega udeleženca.
- 20. 3. 2019, 9.00 – 12.00: Mitja Tuškej: Hokus – pokus: fokus. Kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni.
- 18. 4. 2019, 9.00 – 14.00: Patrick Collister: Posel idej. Brifiranje in presojanje idejnih konceptov in rešitev.** / The Business of Ideas. Briefing and Appraising Creative Ideas.
- 15. 5. 2019, 9.00 – 14.00: Mag. Aleksandra Kregar: Left and right-brain marketing: Od poslovne strategije do komunikacije s potrošniki. Svet marketinga se spreminja, kako se morata spremeniti marketing in marketingaš?
- 7. 6. 2019, 9.00 – 14.00: Ravid Kupperberg: Logika za magijo. Kako lahko agencije in naročniki v procesu iskanja inovativnih idej premagajo strah pred izjemno drzno keativnostjo. ** The Logic behind the Magic. How can agencies and clients overcome the fear of breakthrough creativity when aspiring for innovative ideas?
- 11. 9. 2019, 9.00 – 12.00: Enrique Conches: Generiranje idej, ki vodijo v snovanje inovacij: oblikovalski pristop k razmišljanju in metoda Lego ® Serious Play @ ** Generating ideas to create human innovation: LEGO ® SERIOUS PLAY ® and Design Thinking
- 2. 10. 2018, 9.00 – 12.30: Jernej Špende, Simona Koren, Lucie Pokorna, Zoran Savin: Onkraj zaslona: snovanje digitalnih kampanj
- 7. 11. 2018, 9.00 – 14.00: Sami Basut: Oznamčene vsebine dajejo prednost drznemu / »Branded Content Favors The Bold«**
- 4. 12. 2019, 9.00 – 12.00: Dr. Sanela Banović: Dobra komunikacija – ključ do uspeha tudi na delovnem mestu
POGOJI UDELEŽBE NA SOZ AKADEMIJI 2019
- SOZ Akademije 2019 se lahko udeležijo predstavniki članov SOZ, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2018 / za pomladni cikel /, za udeležbo na modulih jesensko zimskega cikla pa je pogoj plačana članarina SOZ za leto 2019.
- Brezplačna udeležba je možna za eno (1) osebo iz istega podjetja, člana SOZ (velja za člane SZOA - združenja agencij, SZO - združenja oglaševalcev in SZM - združenja medijev) na vsakem modulu ob dodatnem pogoju do zapolnitve prostih mest. Število mest na posameznem izobraževalnem modulu je namreč omejeno zaradi interaktivnega pristopa k izvedbi. V primeru prostih mest bo možna udeležba še drugega predstavnika istega podjetja.
- Člani SOZ iz vrst malih podjetij lahko za 1 osebo izkoristijo brezplačno udeležbo na dveh (2) dogodkih z govorcem iz tujine in na dveh (2) dogodkih z domačimi strokovnjaki.
- Pridruženi člani in člani posamezniki lahko v 2019 izkoristijo brezplačno udeležbo na enem (1) daljšem (predavatelj iz tujine) in enem (1) krajšem (domači predavatelj) dogodku.
- Odpoved udeležbe je obvezna do roka in na način, kot ju za vsak modul posebej ob potrditvi prijave opredeli organizator. Po tem roku odpoved ni več možna, lahko pa prijavite nadomestnega udeleženca.
- V primeru neudeležbe brez odpovedi do določenega roka SOZ zaračunava prijavnino / no show / v višini 290 EUR (+ DDV) za daljše in 140 EUR (+ DDV) za krajše dogodke.
- V sodelovanju s partnerjema SPAR in LIDL ter partnerjem gostoljubja DonDon udeležba na izobraževanju vključuje brezplačno jutranjo kavo, osvežitev v času odmorov in v okviru daljših modulov tudi hiter, hladen opoldanski prigrizek.