Skip to main content
Prijava
  • Ustvari nov račun
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Seznam članov SOZ
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine in ugodnosti za člane SZM, SZO, SZOA
  • Članarine in ugodnosti za mala podjetja
  • Članarine in ugodnosti za člane posameznike
  • Članarine in ugodnosti za pridružene člane
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Dobra praksa
  • Primeri dobre prakse
  • Projekti SOZ
  • SOZ Akademija
  • Dobro jutro, oglaševalci
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Dobra praksa
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt

SOZ Akademija

DomovProjekti SOZSOZ Akademija

Šesta sezona SOZ Akademije odpira svoja vrata 20. marca 2019 

Tudi letos bo SOZ Akademija vključevala osem modulov, štirje bodo potekali v pomladnem in štirje v jesensko – zimskem obdobju. Strokovno izobraževalni dogodki so namenjeni izključno članom SOZ, tudi letos brezplačno - iskrena hvala partnerjem, ki so to pomagali uresničiti! 

Upravičeno smo ponosni na odličen odziv v preteklih petih sezonah. Dogodkov SOZ Akademije se je v letu 2015 udeležilo več kot 200 slušateljev, 2016 smo beležili že več kot 400 udeležencev (10 modulov), primerljivo število predstavnikov članov SOZ se je izobraževalo tudi v letu 2017 (8 modulov), v letu 2018 (8 modulov) pa smo beležili že blizu 500 udeležencev. Visoka povprečna ocena preteklih sezon (dobra 4 na lestvici od 1 do 5) ter številni pozitivni odzivi in pohvale so za SOZ tako izziv kot dobrodošla popotnica letošnjemu ciklu osmih izobraževanj.

 
Vsebinski poudarki sezone 2019

V preteklem letu smo pozornost namenili trendom, ki izvirajo iz tehnološkega napredka – umetni inteligenci, novim komunikacijskim kanalom, nakupni poti / izkušnji, inovacijam in upravljanju sprememb, ter kaj prinaša pravilno ter odgovorno upravljanje s podatki komunikacijski industriji. 

Pri zasnovi letošnje SOZ Akademije smo se v večji meri osredotočili na področje kreativnosti na vseh segmentih in ravneh – njenemu spodbujanju skozi različne metode in upravljanje kreativnega procesa. Dva modula bosta posvečena večni temi upravljanja z blagovnimi znamkami v luči sprememb in to tako z vidika lastnikov, oglaševalcev kot z vidika agencij. Vprašali se bomo, kaj imajo skupnega odlične digitalne kampanje, kaj je srčika uspešnega vsebinskega marketinga in kakšna je in bo vloga videa v oglaševanju in tržnem komuniciranju. Sezono bomo zaključili s pogledom od zunaj, ki bo osredotočen na upravljanje s stresom in medsebojne odnose. 

K sodelovanju smo povabili uveljavljene predavatelje iz tujine, ki bodo izvedli štiri daljša izobraževanja. Na štirih dopoldanskih dogodkih pa bodo z nami v cenjeni domači strokovnjaki, ki bodo posebno pozornost posvetili tudi dobrim praksam na slovenskem trgu ter z udeleženci delili svoje poglobljeno poznavanje njegovih specifik, kar so v letih 2016 / 2018 slušatelji ocenili kot nepogrešljivo dopolnitev uporabne vrednosti vsebin SOZ Akademije.

 

Lokacija

SOZ Akademija bo tudi v 2019 potekala v multimedijski dvorani Telekoma Slovenije na Cigaletovi 15, v Ljubljani.  

 

Časovni okvir izobraževanj 

Daljši moduli z govorci iz tujine bodo potekali od 9.00 do 14.00 ure. Zaradi ožjega časovnega okvira vsebin ne bo manj, na pobudo udeležencev smo se odločili za skrajšanje odmorov, tudi za daljši opoldanski odmor bomo namenili le do največ 30 minut. 

Krajši moduli z domačimi strokovnjaki bodo praviloma potekali od 9.00 do 12.00 ure, z možnostjo podaljšanja na željo predavatelja. Tak časovni okvir omogoča udeležbo tudi tistim, ki si daljše ali celodnevne odsotnosti z delovnega mesta težje privoščijo.

Udeleženci so dobrodošli vsaj 15 minut pred začetkom vsakega modula, da poklepetajo ob jutranji kavi in spletajo dragocene poslovne vezi. Začenjali pa bomo točno ob devetih.

 
Prijave: razpis bo potekal v dveh delih
 
Tudi letos bomo prijave zbirali v dveh delih, saj dinamika dela pogosto ne dovoljuje načrtovanja odsotnosti za več mesecev vnaprej:
  • do 26. 2. 2019 za štiri module pomladnega cikla; 
  • v drugi polovici junija in v prvih dneh julija pa za štiri module v jesensko zimskem ciklu.
Prijavnica za udeležbo na SOZ Akademiji 2019 (pomladni cikel, moduli 1 - 4).
 
Potrditev prijav

Ob zaključku zbiranja prijav bo kontaktna oseba prijavitelja prejela e-obvestilo s potrditvijo prejema prijav. 14 dni pred vsakim modulom bodo prijavljeni na izobraževanje prejeli še e-obvestilo s potrditvijo mesta na dogodku in napotke, ki bodo vključevali tudi rok za odpoved oz. imenovanje nadomestnega udeleženca.

 
Moduli / dogodki / SOZ Akademije 2019*

 
Pomladni cikel
  • 20. 3. 2019, 9.00 – 12.00: Mitja Tuškej: Hokus – pokus: fokus. Kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni.
  • 18. 4. 2019, 9.00 – 14.00: Patrick Collister: Posel idej. Brifiranje in presojanje idejnih konceptov in rešitev.** / The Business of Ideas. Briefing and Appraising Creative Ideas.
  • 15. 5. 2019, 9.00 – 14.00: Mag. Aleksandra Kregar: Left and right-brain marketing: Od poslovne strategije do komunikacije s potrošniki. Svet marketinga se spreminja, kako se morata spremeniti marketing in marketingaš?
  •   7. 6. 2019, 9.00 – 14.00: Ravid Kupperberg: Logika za magijo. Kako lahko agencije in naročniki v procesu iskanja inovativnih idej premagajo strah pred izjemno drzno keativnostjo.  ** The Logic behind the Magic. How can agencies and clients overcome the fear of breakthrough creativity when aspiring for innovative ideas?
 
 
Jesensko-zimski cikel:
  • 11. 9. 2019, 9.00 – 12.00:  Enrique Conches: Generiranje idej, ki vodijo v snovanje inovacij: oblikovalski pristop k razmišljanju in metoda Lego ® Serious Play @ ** Generating ideas to create human innovation: LEGO ® SERIOUS PLAY ® and Design Thinking
  •  2. 10. 2018, 9.00 – 12.30: Jernej Špende, Simona Koren, Lucie Pokorna, Zoran Savin: Onkraj zaslona: snovanje digitalnih kampanj 
  •  7. 11. 2018, 9.00 – 14.00: Sami Basut: Oznamčene vsebine dajejo prednost drznemu / »Branded Content Favors The Bold«**
  •  4. 12. 2019, 9.00 – 12.00: Dr. Sanela Banović: Dobra komunikacija – ključ do uspeha tudi na delovnem mestu
*SOZ si kot organizator pridržuje pravico do spremembe.
**Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
 

POGOJI UDELEŽBE NA SOZ AKADEMIJI 2019
  • SOZ Akademije 2019 se lahko udeležijo predstavniki članov SOZ, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2018 / za pomladni cikel /, za udeležbo na modulih jesensko zimskega cikla pa je pogoj plačana članarina SOZ za leto 2019. 
  • Brezplačna udeležba je možna za eno (1) osebo iz istega podjetja, člana SOZ (velja za člane SZOA - združenja agencij, SZO - združenja oglaševalcev in SZM - združenja medijev) na vsakem modulu ob dodatnem pogoju do zapolnitve prostih mest. Število mest na posameznem izobraževalnem modulu je namreč omejeno zaradi interaktivnega pristopa k izvedbi. V primeru prostih mest bo možna udeležba še drugega predstavnika istega podjetja.
  • Člani SOZ iz vrst malih podjetij lahko za 1 osebo izkoristijo brezplačno udeležbo na dveh (2) dogodkih z govorcem iz tujine in na  dveh (2)  dogodkih z domačimi strokovnjaki.
  • Pridruženi člani in člani posamezniki lahko v 2019 izkoristijo brezplačno udeležbo na enem (1) daljšem (predavatelj iz tujine) in enem (1) krajšem (domači predavatelj) dogodku.
  • Odpoved udeležbe je obvezna do roka in na način, kot ju za vsak modul posebej ob potrditvi prijave opredeli organizator. Po tem roku odpoved ni več možna, lahko pa  prijavite nadomestnega udeleženca. 
  • V primeru neudeležbe brez odpovedi do določenega roka SOZ zaračunava prijavnino / no show / v višini 290 EUR (+ DDV) za daljše in 140 EUR (+ DDV) za krajše dogodke.
  • V sodelovanju s partnerjema SPAR in LIDL ter partnerjem gostoljubja DonDon udeležba na izobraževanju vključuje brezplačno jutranjo kavo, osvežitev v času odmorov in v okviru daljših modulov tudi hiter, hladen opoldanski prigrizek.
 
 
Zahvaljujemo se partnerjem SOZ Akademije 2019:
 
Generalni partner:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Partnerji:
 
         
 
 
 
 
Partnerja gostoljubja:
 
          

 
 
 
 
 

Prihajajoči dogodki

20. Mar .
SOZ Akademija
Mitja Tuškej: Hokus – pokus: fokus. Kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni.
prijava
18. Apr .
SOZ Akademija
Patrick Collister: Posel idej. Brifiranje in presojanje idejnih konceptov in rešitev.*
prijava
15. Maj .
SOZ Akademija
Mag. Aleksandra Kregar: Left and right-brain marketing: Od poslovne strategije do komunikacije s potrošniki. Svet marketinga se spreminja, kako se morata spremeniti marketing in marketingaš?
prijava
7. Jun .
SOZ Akademija
Ravid Kupperberg: Logika za magijo. Kako lahko agencije in naročniki v procesu iskanja inovativnih idej premagajo strah pred izjemno in drzno kreativnostjo. *
prijava
6. Sep .
SOZ Akademija
Enrique Conches: Generiranje idej, ki vodijo v snovanje inovacij: oblikovalski pristop k razmišljanju in metoda Lego ® Serious Play ® **
prijava
Vsi dogodki
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Seznam članov SOZ
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • SOZ Akademija
  • Dobro jutro, oglaševalci
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Dobra praksa

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
 
 

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!