Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaKako prilagoditi tržne strategije v pričakovanju recesije? / How to recession proof...

SOZ Akademija

Kako prilagoditi tržne strategije v pričakovanju recesije? / How to recession proof marketing strategies

Kdaj
datum: 
četrtek, 20. april 2023 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
WEBINAR
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 12. april 2023, izpolnite spletni obrazec.

 

O vsebini

KAKO PRILAGODITI TRŽNE STRATEGIJE V PRIČAKOVANJU RECESIJE?

How to recession proof marketing strategies.*

Kako naj se podjetja odzovejo v pričakovanju recesije?

V odgovorih se bo Erik naslonil na podatke in zaključke raziskav o vedenju potrošnikov / uporabnikov in marketinga o tem, kako se potrošniki / uporabniki odzivajo na krize. Na teh temeljih bo gradil poglobljeno razumevanje izzivov in priložnosti za podjetja skozi štiri sklope, ki jih bo zaokrožil v celoto.

Odziv potrošnikov / uporabnikov na krizo
Kako se spremenijo njihove navade?
Kako se odzovejo na racionalni in kako na emocionalni ravni?

Prilagoditev tržnih strategij za obdobje recesije
Priložnosti z vidika vedenja potrošnikov / uporabnikov v kriznih obdobjih.
Kaj o investicijah v marketing učijo izkušnje iz preteklih obdobij recesije?
Kako pristopiti k spremembi / prilagoditvi ponudbe?

Interna uskladitev je nujna za preživetje.
Zakaj je nujno komuniciranje s finančnim direktorjem (CFO)?
Brifiranje in vodenje marketniškega tima
Matrika prioritet, ki jo morate izpolniti.

Pomen kreativnosti
Kje in kdaj je uporaba kreativnosti in kreativnega razmišljanja nujna?
Kako se povezati s potrošniki / uporabniki v času recesije?

Erik bo z udeleženci delil tudi strategije in nasvete iz prve roke, ki so plod njegovega sodelovanja in izkušenj z nekaterimi najuspešnejšimi znamkami v Evropi.

*Predavanje bo v angleškem jeziku brez prevoda.

O govorcu

Erik Modig, Stockholm School of Economics, oddelek za marketing in strategije

Erik Modig je priznani predavatelj, avtor in raziskovalec na Stockholm School of Economics, oddelku za marketing in strategije. Kot raziskovalec se osredotoča na tržno komuniciranje in na to, kako poznavanje vedenja potrošnikov lahko poveča učinkovitost investicij v marketing. V tem okviru posebno pozornost posveča kreativnosti v oglaševanju. Je avtor prispevkov v cenjenih publikacijah “Journal of Advertising” in “Journal of Advertising Research”.

V preteklih petnajstih letih je bil osrednji govorec tako na konferencah kot v podjetjih. Ima bogate izkušnje kot predavatelj in strokovnjak za področje komuniciranja, marketinga, psihologije potrošnikov in poslovne učinkovitosti. Ponaša se tudi z omembe vrednimi izkušnjami pri svetovanju globalnim podjetjem na področju marketinške strategije. Njegova knjiga “Bang for the book” je na Švedskem prejela nagrado marketinška knjiga leta 2017. Več

 

Izvedba in pogoji udeležbe

Dogodek bo potekal v digitalni obliki (Zoom meeting).

Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.

Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.

Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v živo in 6 dogodkih v digitalni obliki v 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v živo in 6 dogodkih v digitalni obliki v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Več

Partner dogodka

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!