DomovDogodkiSoz AkademijaPatrick Collister: Posel idej. Brifiranje in presojanje idejnih konceptov in rešitev.*
SOZ Akademija
Patrick Collister: Posel idej. Brifiranje in presojanje idejnih konceptov in rešitev.*
Kdaj
datum:
četrtek, 18. april 2019 - 9:00 to 14:00
Kje
Mesto dogodka:
Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana
Cena
Za člane SOZ:
Cena za člane:
brezplačno
Za nečlane SOZ:
Cena za nečlane:
udeležba ni mogoča
O vsebini
Posel idej. Brifiranje in presojanje idejnih konceptov in rešitev.*
The Business of Ideas. Briefing and Appraising Creative Ideas.
Izobraževanje sestavljajo trije vsebinski sklopi:
- razumevanje kreativnosti;
- razumevanje idej;
- hitro generiranje idej.
Ne bo govora o ustvarjalnosti na ravni slikanja s prsti, oblikovanja s plastelinom ali vzpostavljanja stika s samim seboj. Osredotočili se bomo na dejstvo, da kreativne industrije pomembno prispevajo k poslovni uspešnosti podjetij in ekonomije nasploh.
Prvi del – razumevanje kreativnosti
- Kaj pomeni kreativnost?
- Kaj pomeni biti kreativna oseba?
- Zakaj obstajajo agencije? Česa naročniki (vsaj glavnina njih) ne morejo narediti sami?
Spoznali bomo štiri točke konflikta v kreativnem procesu in vpogledali v jezik, ki razdvaja marketingaše na naročniški in njihove sogovornike na agencijski strani. Raziskovali bomo, kako in zakaj kreativnost pomeni rešitve, ROI in tudi uspešnost prodaje.
Drugi del – razumevanje idej
Ideje so neločljiv in življenjsko pomemben del vseh uspešnih podjetij. Uspešna, marketinško naravnana podjetja se zavedajo pomembnosti inovativnosti na vseh ravneh poslovanja. Inovacija pa je materializirana ideja, ki ima vrednost, za katero so ljudje / potrošniki pripravljeni plačati.
Agencije so tiste, ki vedo, kako pomembne so ideje v komunikacijskem miksu.
Orodje za vzpostavitev hierarhije idej (the hierarchy of ideas tool) bo pomagalo udeležencem pri razumevanju štirih vrst idej, s katerimi se soočajo oglaševalci in njihove agencije. Orodje bo udeležencem pomagalo pri prepoznavanju in razvoju tistih, ki so relevantne. Ob zavedanju, da je po nekaterih podatkih kar 85 % tržnih komunikacij neopaženih, je izjemno pomembno, da prepoznamo in zavržemo ideje, ki so nesmiselne.
Tretji del – hitro generiranje idej: “The Creative Toolbox”
Udeleženci se bodo seznanili s serijo vaj, ki generirajo razlikovalne strategije. Skozi to prizmo bodo nato pregledali in ovrednotili kreativne rešitve. »Sedem idej« je orodje, ki bo marketingašem, vodjem in / ali direktorjem projektov kot tudi kreativcem pomagalo v procesu hitrega generiranja idej.
Delavnica bo glasna, interaktivna in zabavna. Udeleženci bodo nekatere naloge reševali samostojno, v timih pa delali na brifu ter v zaključnem delu svoje ideje in rešitve tudi predstavili.
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
O govorcu
Patrick Collister, ustanovitelj, svetovalec & trener, Creative Matters 

Patrick Collister je ustanovitelj izobraževalnega in svetovalnega podjetja Creative Matters.
V prejšnjih življenjih je bil izvršni kreativni direktor in podpredsednik agencije Ogilvy & Mather, London.
Nato je opravljal funkcijo izvršnega kreativnega direktorja majhne mreže agencij za direktni marketing, kar je bilo precej manj zabavno.
V obdobju 2013 do 2018 (februar) je bil vodja oblikovanja Googlovega think-thanka THE ZOO za severno in centralno Evropo – in to je bilo najbolj zabavno.
Leta 2009 je ustanovil Directory magazine & resource, ki je zbirka primerov inovativnih idej v oglaševanju in marketingu.
V svoji bogati karieri je za svoje kreativno delo prejel številne nagrade, med njimi tudi zlate kanske leve.
Čeprav redno vpije in maha z rokami na strokovnih konferencah in festivalih, je splošno prepoznan kot nenevaren.
Generalni partner SOZ Akademije 2019
Partner dogodka
Partner gostoljubja