Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaTRENDI, KI SO NAS IN NAS BODO OBLIKOVALI. KAKO AMBICIOZNO NAPREJ?

SOZ Akademija

TRENDI, KI SO NAS IN NAS BODO OBLIKOVALI. KAKO AMBICIOZNO NAPREJ?

Kdaj
datum: 
četrtek, 30. marec 2023 - 9:00 to 11:00
Kje
Mesto dogodka: 
MAXI klub, Trg Republike 1, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Ni mogoče.

Rok za prijave je 20. marec 2023. Prijave niso več mogoče, dogodek je polno zaseden.

Ob prijavah velja pravilo “do zasedbe prostih mest” (več v pogojih udeležbe), zato pohitite.

 

O vsebini

TRENDI, KI SO NAS IN NAS BODO OBLIKOVALI. KAKO AMBICIOZNO NAPREJ?

Zenel Batagelj, Valicon

2019-2024: Obdobje surfanja med (črnimi) labodi
Danes, ko to pišem, je petek, 17.2., dober teden pred obletnico napada Rusije na Ukrajino 28.2.2022. Dogodek, ki je bil nepredstavljiv. Dve leti prej, 22.2.2020 umre v Italiji zaradi Covida prva oseba… . Kmalu zatem se je v Evropi ustavilo življenje. Covid je prihajal v valovih in ne glede na to, kako močan je bil val, je bila reakcija, lahko temu tudi rečemo strah ljudi, vedno manjši. V četrtem poskusu je izzvenel. Predvidevamo, da to velja tudi za ostale dogodke, tudi za ponovne zaostritve v Ukrajini.

 Dogodkov je bilo veliko in vse smo pridno merili: Covid, vojna v Ukrajini, politična nestabilnost jeseni 2021, sesutje nabavnih verig, napoved stagflacije, eksponentna rast cen energentov, podivjana inflacija, rožljanje z recesijo… vse to v štirih letih.

Zdaj že vemo, kako bo posamezen dogodek vplival na družbo in potrošnjo, vemo tudi, da zdravstvena kriza drugače vpliva na vedenje potrošnika, kot finančna kriza. Vemo tudi, da se valovi, tako kot so učili pri fiziki, seštevajo, in zanimivo - ugotovitve iz zadnje večje krize 2009 veljajo tudi danes. Ker vemo, da vsaka sprememba, ki traja več kot tri mesece trajno spremeni potrošnike, si je dobro pogledati, kakšen potrošnik bo prisurfal na konec leta 2024.
Valovanja imajo različne valovne dolžine. Covidne so bile zelo kratke, krizna valovanja imajo veliko daljše. Krizna so dejansko zelo povezana s finančnimi podatki, kot so obrestne mere, vrednosti borznih indeksov, in nenazadnje “fear” in “greed” - indeksi sentimenta potrošnikov.

Upoštevanje tovrstnih zakonitosti je več kot smiselno - prav z njihovo pomočjo smo pravilno napovedali, da je “kriznost” z vidika potrošnikov dosegla dno septembra 2022.

 

Lovro Gruden, Indigo, Skupina Pristop

Poslovni trendi, ki bodo ponujali priložnosti v prihodnje.

Vedno bolj optimalni logistični tokovi skupaj z digitalizacijo ponujajo vedno več priložnosti za rast podjetij.

Zakaj smo v Sloveniji še zmeraj konservativni pri razmisleku o bolj agresivni rasti? Glede na razvoj tehnologij, ki pospeši tako razvoj produktov kot storitev, je priložnost za rast na globalnih trgih še toliko bolj zanimiva. Na nekaj primerih bomo videli, kako je z bolj ambicioznim pristopom možno pospešiti razvoj podjetij in posledično našega okolja.

Na koncu se bomo pogovorili tudi o vplivih določenih tehnologij na razvoj tradicionalnih industrij ter o tem, da smo pri uporabi napredne tehnologije še zmeraj precej na začetku, da smo potrošniki do nje v bistvu kar zadržani in počasni pri izkoriščanju tega, kar je že dolgo na voljo.

 

O govorcih

Zenel Batagelj, ustanovitelj & partner, Valicon 

Zenel Batagelj je ustanovitelj in partner v družbi VALICON, ki potrošnike preučuje že več kot dvajset let. Je odličen poznavalec tako slovenskega kot regionalnega potrošnika, pa tudi širše. Njegovo glavno raziskovalno področje je razvoj naprednih digitalnih raziskovalnih metod za boljše, hitrejše in bolj dostopno razumevanje posameznikov za boljšo družbo. Po izobrazbi je sociolog, tudi zato je spremljanje pojavov v družbi ter napovedovanje razvoja dogodkov njegova strast.

Zenel svetuje ključnim naročnikom na področju trženja, znamčenja in strategij rasti, kjer sodi med najvidnejših strokovnjake v JVE. V zadnjem času se poglobljeno ukvarja z arhitekturo, identiteto in upravljanjem znamk, ter integracijo znamčenja z upravljanjem potrošniške izkušnje v najširšem pomenu besede. Posebej ga privlačijo start-upi s poudarkom na distribuiranih sistemih, kot je npr. blockchain.

Zenel je pogost predavatelj na večjih trženjskih dogodkih v regiji in širše. Z objavo prispevkov ga kot strokovnjaka prepoznavajo v mednarodnih strokovnih revijah. Je tudi soavtor poglavja v publikaciji "Nonresponse in Web Surveys", ki jo je izdala založba Wiley. Leta 2015 je za prispevek k razvoju slovenske tržno-komunikacijske stroke prejel priznanje Oglaševalska osebnost.

 

Lovro Gruden, direktor Indigo & mlajši partner, Skupina Pristop 

Lovro Gruden je poklicno pot začel kot poslovno-finančni analitik in svetovalec v telekomunikacijski industriji, nato pa v globalni svetovalni družbi A. T. Kearney.

Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev.

Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo, z novim letom pa postal junior partner v družbi Pristop.

 

 

 

Izvedba in pogoji udeležbe

Dogodek bo potekal v živo za do 80 udeležencev. Ob prijavi velja pravilo do zasedbe prostih mest.

Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.

Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.

Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 za enega predstavnika podjetja člana, ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Več o pogojih udeležbe

 

Partner dogodka

 

 

Partner gostoljubja

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!