Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaVsebinske platforme so nove zvezde učinkovitega znamčenja.

SOZ Akademija

Vsebinske platforme so nove zvezde učinkovitega znamčenja.

Kdaj
datum: 
četrtek, 13. april 2023 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
MAXI klub, Trg Republike 1, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 31. marec 2023, izpolnite spletni obrazec. 

Ob prijavah velja pravilo “do zasedbe prostih mest”, zato pohitite. Več v pogojih udeležbe.

 

O vsebini

Vsebinske platforme so nove zvezde učinkovitega znamčenja.

Tik pred koncem leta so se pred vrati trgovin Aldi vile kilometrske kolone ljudi, ki so prišli kupit novo energijsko pijačo Prime. Napitek, ki so ga razprodali v eni uri, so ustvarjalci promovirali izključno s pomočjo znamčenih vsebin na svojih digitalnih kanalih. Enako počne tudi kralj energijskih pijač Red Bull, ki ustvarja znamčene vsebine na svojih vsebinskim platformah (Red Bull Gaming, Red Bull Biking, Red Bull Surfing itd.)  In vse to je popolnoma ločeno od ATL komunikacije. 

Če smo pred desetletji vneto razglabljali o tem, da je potrebno digitalne vsebine umestiti v vsak s(p)odoben kampanjski brif je zdaj čas, da jih pričnemo izločati. Zakaj? Marsikaj kar deluje v ATL komuniciranju, v digitalnem komuniciranju sploh ne deluje. In obratno. Vsebinske platforme in ATL komunikacijo denimo opredeljujejo skoraj diametralno nasprotne značilnosti v formatu, trajanju in tudi kreativni logiki, zato je z njimi smiselno ravnati kot z jabolkami in hruškami v znanem slovenskem reku. Predvsem pa se je treba vedno znova odločiti, koliko pozornosti bomo posvetili kateri od teh dveh oblik komuniciranja. 

Kako torej, v okviru oglaševalskih proračunov, iskati razmerje med ATL kampanjami in vsebinskimi platformami?

Kako sploh razumeti, razmišljati in ustvarjati znamčene vsebine? 

Kakšni formati in kanali delujejo najboljše in kako vse skupaj povezati v platformo? 

Vse to so vprašanja, na katera moramo imeti odgovor, če želimo, da se bodo zaradi naše digitalne in (ali) ATL komunikacije vile vrste pred poslovalnicami

 

O govorcih

Matjaž Germ, kreativne direktor & vodja kreativne ekipe, Agencija 101 

Matjaž Germ je vodja kreativne ekipe v Agenciji 101. Kot kreativni direktor in pred tem tekstopisec in kreativni strateg, je že 15. leto vpet v slovensko komunikacijsko industrijo. Je eden redkih kreativnih direktorjev, ki je bil v prvih mesecih kariere vodja projektov.

Ljubezen do minglanja med nasprotji ga spremlja že celotno kariero, že celih 15 let namreč niha med bolj digitalnimi in bolj ATLjevskimi mindseti, projekti in okolji. Verjetno se prav zaradi tega najbolje znajde na Agenciji 101, kjer mora minglati samo še s sodelavci in naročniki.  

Tudi v prostem času je enakovredno obseden tako s knjigami kot  Wikipedijo, zato je pomemben del njegovega pomnilnika namenjen fiktivnim in  “useless knowledge” informacijam. V prostem času že zelo zelo dolgo piše knjigo, je oboževalec nabiranja rož in navdušen športni navijač. V svoji karieri je seveda zbral tudi številne nagrade na domačih in mednarodnih marketinških festivalih.

 

Uroš Svenšek, vodja digitala, Agencija 101 

Uroš Svenšek je vodja digitala na Agenciji 101. Ukvarja se s strateškim svetovanjem in ustvarjanjem strategij digitalnega komuniciranja za večje slovenske in regijske naročnike. Kot digitalni strateg je sodeloval na projektih, kot so Skriti Escape Room (Unicef), Zmagovalni servis (Petrol), Glavni ponoči (Burek Olimpija) in drugih, ki so bili v zadnjih letih prepoznani na lokalnih, regionalnih in mednarodnih festivalih.

Začel je kot urednik družbenih omrežij preden je ta naziv v agencijskem okolju sploh obstajal, zato je na papirju tudi izkušen asistent.  

Zanimajo ga vse digitalne novotarije, zato je lani prosti čas zapravljal na NFT projektu, letos pa je zapadel v hujšo obsesijo z umetno inteligenco. 

 

Izvedba in pogoji udeležbe

Dogodek bo potekal v živo za do 75 udeležencev. Ob prijavi velja pravilo »do zasedbe prostih mest«.

Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.

Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.

Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 za enega predstavnika podjetja člana, ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Več

Partner dogodka

 

 

 

Partner gostoljubja

 

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!