Član članu
MEDIANA – RISING FUTURE 2021: ZA VEČ DRUŽBENE ODGOVORNOSTI IN RAZVOJ RAZISKOVALNE STROKE. ZA BOLJŠI JUTRI.
Inštitut Mediana v letu 2021 v Sloveniji izvaja projekt Rising Future 2021, v katerem povezuje študente – mlade raziskovalce, partnerska podjetja ter medije v uspešni zgodbi, ki bo pripomogla tako k razvoju raziskovalne stroke, kot tudi k povečanju zanimanja za družbeno odgovorne projekte.
V projektu sodelujejo najuspešnejša slovenska podjetja, kot so AMZS, Big Bang, BTC, Mastercard Slovenija, Medex, NLB, Pivka Perutninarstvo in Spar Slovenija. Medijski partner projekta je Marketing Magazin. Podjetja so na različne tematike, vezane na družbeno odgovornost, pripravila različne raziskovalne briefe, ki jih bodo v prihodnjih tednih in mesecih z inovativnimi in strateškimi metodami reševali študenti – mladi raziskovalci. Ti prihajajo iz praktično vseh večjih slovenskih fakultet in s svojim sodelovanjem dokazujejo, da jih zanima tako področje družbene odgovornosti, kot tudi trženjske raziskave. S sodelovanjem namreč dobivajo unikatno priložnost, da lahko stopijo v čevlje trženjskih raziskovalcev in se preizkusijo v reševanju izzivov pravih naročnikov. Gre za izjemne mlade talente, ki so prepoznali priložnost in ki imajo strast, voljo, zanos in pogum, da se preizkusijo v nečem novem.
V mesecu juliju bo prvostopenjska žirija med vsemi pripravljenimi raziskovalnimi načrti izbrala tri najboljše. Ti študenti – mladi raziskovalci bodo preko poletja z investicijskimi sredstvi Mediane svoje raziskave tudi izvedli, nato pa bo proti koncu leta drugostopenjska žirija izbrala zmagovalca projekta Rising Future 2021.
Mladi raziskovalci so se svojih izzivov lotili z vso resnostjo, zato bodo za svoje sodelovanje tudi nagrajeni. Poleg izjemnih priložnosti mreženja in medijske izpostavljenosti bodo od partnerskih podjetij prejeli tudi nagrade, zmagovalec projekta Rising Future pa bo med drugim svoj prispevek predstavil še na mednarodni konferenci združenja WIN (Worldwide Independent Network of Market Research and Opinion Poll).
Na Mediani so prepričani, da bo projekt naslednje leto zaživel še v večji, razširjeni obliki, računajo pa tudi na širitev projekta na druge trge. S tem tudi sami izkazujejo svojo družbeno odgovornost, tako do mladih, kot do širše družbe ter ustvarjajo boljšo prihodnost za mlade, celotno družbo in področje trženjskih raziskav. Projekt vidijo kot nadaljevanje lanskoletnega in letošnjega izvajanja pro-bono raziskav na temo koronavirusa, s katerimi so skrbeli za kontinuirano obveščenost slovenske javnosti in verjamejo, da so tovrstne investicije nujnost za ustvarjanje boljšega jutri.
Za več informacij je na voljo nosilka projekta mag. Maša Muster – [email protected], dodatne informacije pa so vam na voljo tudi na spletni strani www.risingfuture.eu