Skip to main content
Prijava
  • Request new password
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Home
MENU
nazaj
  • O nas
  • SOZ združenja in sekcije
  • Mednarodno sodelovanje
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Postopki
  • Projekti SOZ
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
HomeEnNoviceMEDIANA – RISING FUTURE 2021: ZA VEČ DRUŽBENE ODGOVORNOSTI IN RAZVOJ RAZISKOVALNE...

Član članu

MEDIANA – RISING FUTURE 2021: ZA VEČ DRUŽBENE ODGOVORNOSTI IN RAZVOJ RAZISKOVALNE STROKE. ZA BOLJŠI JUTRI.

7. Jul 2021

Inštitut Mediana v letu 2021 v Sloveniji izvaja projekt Rising Future 2021, v katerem povezuje študente – mlade raziskovalce, partnerska podjetja ter medije v uspešni zgodbi, ki bo pripomogla tako k razvoju raziskovalne stroke, kot tudi k povečanju zanimanja za družbeno odgovorne projekte.

V projektu sodelujejo najuspešnejša slovenska podjetja, kot so AMZS, Big Bang, BTC, Mastercard Slovenija, Medex, NLB, Pivka Perutninarstvo in Spar Slovenija. Medijski partner projekta je Marketing Magazin. Podjetja so na različne tematike, vezane na družbeno odgovornost, pripravila različne raziskovalne briefe, ki jih bodo v prihodnjih tednih in mesecih z inovativnimi in strateškimi metodami reševali študenti – mladi raziskovalci. Ti prihajajo iz praktično vseh večjih slovenskih fakultet in s svojim sodelovanjem dokazujejo, da jih zanima tako področje družbene odgovornosti, kot tudi trženjske raziskave. S sodelovanjem namreč dobivajo unikatno priložnost, da lahko stopijo v čevlje trženjskih raziskovalcev in se preizkusijo v reševanju izzivov pravih naročnikov. Gre za izjemne mlade talente, ki so prepoznali priložnost in ki imajo strast, voljo, zanos in pogum, da se preizkusijo v nečem novem.

V mesecu juliju bo prvostopenjska žirija med vsemi pripravljenimi raziskovalnimi načrti izbrala tri najboljše. Ti študenti – mladi raziskovalci bodo preko poletja z investicijskimi sredstvi Mediane svoje raziskave tudi izvedli, nato pa bo proti koncu leta drugostopenjska žirija izbrala zmagovalca projekta Rising Future 2021.

Mladi raziskovalci so se svojih izzivov lotili z vso resnostjo, zato bodo za svoje sodelovanje tudi nagrajeni. Poleg izjemnih priložnosti mreženja in medijske izpostavljenosti bodo od partnerskih podjetij prejeli tudi nagrade, zmagovalec projekta Rising Future pa bo med drugim svoj prispevek predstavil še na mednarodni konferenci združenja WIN (Worldwide Independent Network of Market Research and Opinion Poll).

Na Mediani so prepričani, da bo projekt naslednje leto zaživel še v večji, razširjeni obliki, računajo pa tudi na širitev projekta na druge trge. S tem tudi sami izkazujejo svojo družbeno odgovornost, tako do mladih, kot do širše družbe ter ustvarjajo boljšo prihodnost za mlade, celotno družbo in področje trženjskih raziskav. Projekt vidijo kot nadaljevanje lanskoletnega in letošnjega izvajanja pro-bono raziskav na temo koronavirusa, s katerimi so skrbeli za kontinuirano obveščenost slovenske javnosti in verjamejo, da so tovrstne investicije nujnost za ustvarjanje boljšega jutri.

Za več informacij je na voljo nosilka projekta mag. Maša Muster – [email protected], dodatne informacije pa so vam na voljo tudi na spletni strani www.risingfuture.eu

 

 

 

 

Sorodne novice
23.06.2022 -
SOZ Akademija 10.6. tudi o trajnostnih oglaševalskih standardih in pobudi za implementacijo
22.06.2022 -
Digitalni Velikani TSmedia osvajajo Slovenijo
22.06.2022 -
Mesto predsednika uprave RTL Hrvaška je prevzel Branko Čakarmiš
22.06.2022 -
Coca-Cola predstavlja novo inovativno embalažo KeelClip™
07.06.2022 -
Goran Dragić in Luka Dončić 30. junija še zadnjič skupaj
07.06.2022 -
Petrol uradno otvoril že drugo vetrno polje na Hrvaškem
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!