Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2020
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNovice158 družin iz Ukrajine je prejelo pakete s hrano, ki so bili zbrani s pomočjo slovenske...

Domače novice, Novice SOZ splošne, Član članu

158 družin iz Ukrajine je prejelo pakete s hrano, ki so bili zbrani s pomočjo slovenske NFT kreativnosti

18. Jul 2022

Slovenska oglaševalska zbornica je na pobudo člana Mastercard in v sodelovanju s Truhomo in Kalmio, pozvala vse oglaševalske agencije in ustvarjalce, da združijo moči in s kreativnimi rešitvami pomagajo ljudem v stiski. Preko kreativnega natečaja so bila zbrana številna navdihujoča dela, ki so bila pretvorjena v NFT-je in nato prek platforme Truhoma ponujena širši javnosti.

Zbranih je bilo 6.320 EUR, s katerimi je bilo kupljenih 158 paketov s hrano. Paketi so bili dostavljeni na ukrajinsko veleposlaništvo in razdeljeni v samo nekaj urah. Pakete hrane so prejele ukrajinske družine v stiski, ki so našle svoje začasno zatočišče v Sloveniji.  

 

Kreativnost in tehnologija tokrat v znamenju dobrodelnosti

Slovenska oglaševalska zbornica bo tudi v bodoče posluževala rabe novih tehnologij za dober namen in obenem tako predstavljala stroki kaj nove tehnologije, tudi v sozvočju kreativnosti, lahko doprinesejo.

»Ob tej priložnosti se še enkrat iskreno zahvaljujem vsem donatorjem za nakup NFT-jev, vsem snovalcem, ki ste oddali svoja dela in žiriji za opravljen izbor najustreznejših rešitev. Truhoma je skupaj s SOZ poskrbela, da so vsa zbrana sredstva 100 % prispela do družin, ki potrebujejo pomoč. Poleg dobrodelne note projekta me še posebej veseli, da je pod okriljem SOZ-a tokrat oglaševalska industrija združila moči za pomoč Ukrajinskim družinam v stiski. Projekt predstavlja lep preplet dveh zelo aktualnih tem v kontekstu oglaševanja - družbene odgovornosti in dobrodelnosti, ki sta v zadnjih letih postali pomembna stalnica oglaševanja, in NFT-jev, ki so trenutno eden najbolj opaznih pokazateljev bliskovitega razvoja digitalnega okolja ter znanilci interneta 3.0.«

Dino Zupančič, predsednik Slovenskega združenja oglaševalskih agencij

In ko omenjamo razvoj digitalnega okolja, ta v ospredje stopa tudi na področju dobrodelnosti. Posebna zahvala gre podjetju Kalmia, ki je, kot je povedal Klemen Peternel: »Pomagala pri tem, da smo z uporabo novih tehnologij uspešno povezali kreativno energijo z dobrodelnostjo. S tem smo pokazali, da lahko s pametno uporabo tehnologije veriženja blokov prispevamo tudi v dobrobit družbe.« Kalmia je tako kot tehnološki partner prevzela odgovornost nad učinkovitim in zanesljivim izdajanjem ter prenosom posameznih NFT-jev končnim prejemnikom.

Projekti solidarnosti, ki vključujejo znanje in veščine strokovnjakov iz sveta oglaševanja in širše, bodo postali stalnica, zahvala pa gre vsem posameznikom in podjetjem, ki so pomagali in tako podprli družine v stiski.

»Pri podjetju Mastercard si nenehno prizadevamo ustvarjati nove priložnosti in neprecenljive izkušnje za vsakega posameznika, ki želi doseči svoj največji potencial. Pobuda, da skupaj s Slovensko oglaševalsko zbornico pomagamo ljudem iz Ukrajine, je bila le ena od mnogih, a v teh časih izredno pomembna, in prav zato upamo, da bomo uspešno stopili skupaj tudi v prihodnje.«

Aleš Petejan, direktor marketinga, Mastercard Slovenija

 

Ljudem v stiski lahko pomagate tudi vi

Na naslovu https://truhoma.org/ si lahko ogledate in transparentno donirate drugim družinam ter posameznikom iz Slovenije in Ukrajine, ki potrebujejo vašo pomoč.

»Pri Truhomi smo izredno veseli, da smo s Slovensko oglaševalsko zbornico združili moči in izpeljali še en uspešen dobrodelni projekt – projekt, ki je v duhu preseganja mej konkurenčnosti združil različne oglaševalske agencije za pomoč številnim ukrajinskim beguncem v Sloveniji. Pri tem smo pokazali, da lahko moderne tehnologije zagotovijo transparentno in učinkovito filantropijo, kjer je izredno pomembno, da gre pomoč v celoti direktno v roke prejemnikov. Ob tem bi se rada zahvalila Slovenski oglaševalski zbornici, podjetjem Mastercard, Kalmia, Davidov hram in Pristop, vsem sodelujočim kreativcem in oglaševalskim agencijam, Natalyi Markevych iz ukrajinske ambasade ter donatorjem, ki so se z odprtim srcem odzvali. Skupaj smo razveselili številne ukrajinske družine, ki so bile primorane zapustiti svojo državo in si poiskati zatočišče v Sloveniji.«

Ana Lukner Roljič, ustanoviteljica & predsednica uprave Truhoma Fund Inc.

 

Za več informacij se lahko obrnete na [email protected]. 

Sorodne novice
13.12.2022 -
Petrol vabi. Za letošnje praznike podarite nasmehe. Pomagajte Rdečim noskom!
08.11.2022 -
Nov Zakon o varstvu potrošnikov / ZVPot-1
20.09.2022 -
Finalisti Zlatega bobna so znani
17.06.2022 -
Čestitke zmagovalcem 31. SOF-a
31.05.2022 -
Oglaševalec leta 2021 je Mercator
05.04.2022 -
Stališče SOZ k predlogu ZSFAC
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!