Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine in ugodnosti za člane SZM, SZO, SZOA
  • Članarine in ugodnosti za mala podjetja
  • Članarine in ugodnosti za člane posameznike
  • Članarine in ugodnosti za pridružene člane
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Dobra praksa
  • Primeri dobre prakse
  • Projekti SOZ
  • SOZ Akademija
  • Dobro jutro, oglaševalci
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Dobra praksa
  • Član članu
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2018
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceAnalitika trajnostne mobilnosti: kje je Slovenija boljša od Nemčije?

Novice SOZ splošne

Analitika trajnostne mobilnosti: kje je Slovenija boljša od Nemčije?

6. Okt 2020

https://app.powerbi.com/view?r=eyJrIjoiMTBmYmEyZjAtZGIwYi00NWIxLTg5OGUtNDQyM2FjNTc1OGUxIiwidCI6IjQ0ZDc4MTliLTdiZTUtNDY2NC05MmUzLWQ1MTAxNGI3NTA1OCIsImMiOjl9

Nemčija je pomembna zunanjetrgovinska partnerica Slovenije, radi si jo postavljamo za zgled. A obstaja področje, kjer je Slovenija lahko za zgled Nemčiji.

V Klipingu letos iščemo vpoglede v medijsko in druge analitike trajnostnega razvoja. Ker je bil september mesec trajnostne mobilnosti in ker je promet res velik povzročitelj podnebnih sprememb, smo tokrat pogledali:

  • kako razširjena so električna vozila in polnilna infrastruktura v evropskih državah, 
  • kakšne politike imajo te države za spodbujanje trajnostne mobilnosti,
  • kakšen delež glasu imajo električna vozila v medijskih objavah v Sloveniji in še dveh državah s primerljivim BDP-jem in drugimi okoliščinami (Češki in Slovaški).  

V našem interaktivnem analitičnem poročilu lahko pobrskate za podrobnostmi, nas pa so presenetili naslednji podatki:

  • Slovenija je imela leta 2019 v primerjavi z Nemčijo (pa tudi z večino drugih evropskih držav, za katere so dostopni ti podatki) več polnilnic na posamezno električno vozilo (2 polnilnici na eno vozilo), smo pa še daleč od vodilne Nizozemske, kjer imajo kar 7 polnilnic na vozilo.
  • Slovenija ima večji delež električnih vozil med vsemi vozili na alternativni pogon (47%) od Nemčije (46%), ne glede na to, da so v Nemčiji na voljo tako davčne olajšave kot subvencije na nakup električnih vozil, v Sloveniji pa davčnih olajšav (še) ni. Seveda ob tem ne moremo mimo dveh dejstev. Prvič, da ima Nemčija trikrat več električnih vozil na prebivalca kot Slovenija, in drugič, da imajo nekatere evropske države, npr. Švedska, med vsemi vozili na alternativni pogon že skoraj tri četrtine električnih.
  • Slovenija navzgor odstopa tudi od Češke in Slovaške - v vseh kategorijah. V primeru teh treh držav smo izmerili tudi delež glasu električnih vozil med vsemi medijskimi objavami. Ta je sicer izjemno majhen, a je v primeru Slovenije dvakrat večji kot na Češkem in trikrat večji kot na Slovaškem.

Analitika trajnostne mobilnosti je le ena od naših letošnjih tem, pripravili smo tudi podrobnejši vpogled v analitiko trajnostne energetike in nekaj splošnih ugotovitev o medijskem pojavljanju trajnostnih tem.

Sorodne novice
24.02.2021 -
Člani SOZ ponovno izbirajo Oglaševalca leta
16.02.2021 -
Jaka Repanšek, predsednik: Oglaševalsko razsodišče v 2020
01.02.2021 -
UniCredit s prenovljeno mobilno banko
25.01.2021 -
Pristop je poskrbel za tople obroke za brezdomce
25.01.2021 -
Telemach s certifikatom Družini prijazno podjetje
25.01.2021 -
Največja združitev v zgodovini slovenskega bančništva
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • SOZ Akademija
  • SOZ 1 na 1
  • SOZ debata
  • SOZ praksa
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Dobra praksa
  • Član članu
  • Dobro jutro, oglaševalci

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!