Član članu, Novice SOZ splošne
Mastercard Index ekonomije športa razkriva željo Slovencev po udeležbi na športnih dogodkih v živo
Raziskava Mastercard Index ekonomije športa, ki je zajela več kot 10.000 Evropejcev je pokazala, da po dveh letih omejitev kar dve tretjini (67 %) Evropejcev in 60 % Slovencev načrtuje ogled športnega dogodka v živo.
Evropejci množično telovadijo
Primerjava druge polovice leta 2021 z enakim obdobjem pred pandemijo (2019) razkriva povečanje opreme za kolesarjenje, ki mu sledita tenis in golf.
Evropejci so leta 2021 s plačilnimi karticami nakupili za 2,5 % več športnih izdelkov, storitev in izkušenj v primerjavi z letom 2019. Prodaja športnih izdelkov, kot so palice za golf, teniške žogice in kolesa, je narasla za 14,6 %.
Optimistični obeti za športne dogodke v letu 2022
Vsak četrti Evropejec in 23 % Slovencev izgubi zanimanje za šport, če si tekem ne morejo ogledati v živo.
Polovica Evropejcev in 59 % Slovencev si ob tem želi nižje cene vstopnic. Skoraj polovica (46 %) Evropejcev in 33 % Slovencev pa na športnih dogodkih v živo ne želi uporabljati gotovine.
Evropejci so pripravljeni na potovanja v tujino
Kar tretjina Evropejcev in polovica Slovencev je optimistična in v letu 2022 načrtuje športne počitnice.
»Verjamemo, da bo v letošnjem letu kombinacija blažjih omejitev in prihrankov potrošnikom omogočila uživanje v priljubljenih športih. Z veseljem opazujemo porast zaupanja in pričakovanje športnih navdušencev nad možnostjo ogleda športnih dogodkov v živo,« je dejala Jeannette Liendo, višja podpredsednica za trženje in komunikacije pri Mastercard Europe.