Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine in ugodnosti za člane SZM, SZO, SZOA
  • Članarine in ugodnosti za mala podjetja
  • Članarine in ugodnosti za člane posameznike
  • Članarine in ugodnosti za pridružene člane
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Dobra praksa
  • Primeri dobre prakse
  • Projekti SOZ
  • SOZ Akademija
  • Dobro jutro, oglaševalci
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Dobra praksa
  • Član članu
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2018
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovOglaševalsko RazsodiščeArhiv RazsodbRAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 282 / 20. 9. 2016

RAZSODBA OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA ŠT. 282 / 20. 9. 2016

POVZETEK PRITOŽBE

Oglaševalsko razsodišče je prejelo pritožbo potrošnice, ki se nanaša na oglaševanje / predstavitev izdelka posode Rosmarino Lava Stone na spletnem mestu / spletni trgovini / Vitapur http://www.vitapur.si/vok-rosmarino-black-lava-stone-28-cm#additional-info. Pri oglaševanju / predstavitvi ponudnik uporablja oznako, da je bil izdelek razvit v Švici.

Trditev, da je nekaj razvito v Švici ustvarja vtis, da gre izdelek nadpovprečne, tradicionalno višje kakovosti. Zato pritožnica ocenjuje, da je uporaba oznake zavajajoča in kot taka ni v skladu z določili 3., 4. in 5. člena Slovenskega oglaševalskega kodeksa (v nadaljevanju SOK) kot tudi ne z zakonodajo na področju varstva potrošnikov.

 

POVZETEK ODGOVORA OGLAŠEVALCA

Oglaševalec, družba AD vita iz Velenja, v svojem odgovoru pritožbo v celoti zavrača kot neutemeljeno s širšo obrazložitvijo, kot sledi.

  • AD Vita pri oglaševanju in označevanju izdelkov linije posode Rosmarino Lava Stone povsod uporablja povezavo simbolov Švice in »švicarske kakovosti« izključno v direktni povezavi z mineralnim premazom, kar je tudi razvidno iz oglaševanja in odgovoru na pritožbo priloženih dodatnih primerov komunikacij.
  •  Premaz za posodo Lava Stone je za podjetje Ad Vita razvilo švicarsko podjetje Ilag (Industrielack AG, Wangen, Švica). Družba Ilag ima razvojni laboratorij ter proizvodnja premazov v Švici ter sodi med vodilne svetovne proizvajalce neoprijemljivih premazov za posodo.
  • Tudi podjetje Ilag v lastnih komunikacijah za premaze uporablja besedne povezave in simbole Švice ter t.i. »švicarske kakovosti«.
  • Uporaba znaka in besedilnih zvez v povezavi s »švicarsko kakovostjo« je po švicarski zakonodaji dovoljena za izdelke in storitve, ki so opravljene na teritoriju Švicarske konfederacije. Več informacij o pravilni uporabi simbolov Švice je na voljo na spletnem naslovu švocarskega Inštituta za intelektualno lastnino: https://www.ige.ch/de/herkunftangaben/swisness/haeufige-fragen/swissness-geltendes-recht.html#2905 .
  • Ker je premaz Lava Stone razvit in proizveden v Švici, je uporaba pri oglaševanju in predstavitvi posode Rosmarino Lava Stone upravičena in nikakor ni sporna.
  • AD Vita oglašuje samo, da je premaz razvit v Švici, čeprav bi upravičeno lahko uporabljali tudi trditev »razvito in proizvedeno v Švici«.

 

RAZSODBA

Oglaševalsko razsodišče je primer obravnavalo 20. septembra 2016 in sprejelo razsodbo:

Pritožba ni utemeljena.

O b r a z l o ž i t e v:

Na podlagi navedb v pritožbi in v odgovoru nanjo ter ogleda oglaševanja, ki je bilo predmet pritožbe, Oglaševalsko razsodišče ugotavlja, da je uporaba navedbe »Swiss Quality« ob oglaševanju / predstavitvi posode Rosmarino Lava Stone upravičeno. Iz komunikacij je nedvoumno razvidno, da se trditev nanaša izključno na premaz, ki je dejansko razvit (in tudi proizveden) v Švici.

Oglaševalsko razsodišče

Dr. Roman Berčon, predsednik

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Članarine SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • SOZ Akademija
  • SOZ 1 na 1
  • SOZ debata
  • SOZ praksa
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Dobra praksa
  • Član članu
  • Dobro jutro, oglaševalci

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!