Dobra praksa
Projekt Dobra praksa je sklop dokumentov, priporočil najboljše prakse, katerih cilj je vzpostavljanje visokih profesionalnih standardov. Vsak opredeljuje določeno področje tržnega komuniciranja in skuša uporabniku podati čim bolj enostavne nasvete, kako se ga lotiti. Priročniki so dobrodošla pomoč pri vsakdanjem delu.
Pod okriljem SOZ je nastalo osem dokumentov Dobre prakse, ki so dostopni tej spletni strani: Izvedba natečajev za izbor agencije, Oglaševalski brif, Struktura in vrednotenje agencijskih storitev, Vrednotenje uspešnosti in učinkovitosti komuniciranja, Avtorska pravica v oglaševanju, Presojanje idejnih konceptov, rešitev, Raziskave v tržnem komuniciranju in Od poslovne strategije do uspešnega tržnega komuniciranja.
Poleg dokumentov Dobre prakse so stroki na voljo tudi Priporočila javni upravi pri pripravljanju javnih razpisov na področju medijskega zakupa.