Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt

SOZ Akademija krajši dogodki

DomovProjekti SOZSOZ Akademija krajši dogodki

V letu 2022 načrtujemo šest dogodkov.

Sklop krajših dogodkov SOZ Akademije 2022 bo namenjen bo tako aktualnim izzivom in novostim kot večnim temam v tržnem komuniciranju in tudi širše marketingu. K sodelovanju bomo kot govorce v prvi vrsti povabili domače strokovnjake, tako iz vrst članov Zbornice kot širše. Ne izključujemo pa možnosti, da bi k sodelovanju povabili tudi kakšnega govorca iz tujine.

Pri naboru tem bomo v največji možni meri sledili željam in predlogom, kot so jih z vidika agencij, oglaševalcev in medijev oblikovali v vodstvih združenj. Pri tem bomo zasledovali tudi cilj, da bodo predstavitve temeljile tudi na primerih dobrih (in slabih) praks. Odzivali pa se bomo tudi na zaznane tržno komunikacijske presežke in morebitne zadrege na trgu.   

 

DOGODKI

15. 4. 2022, 9.00 – 10.30
Mutimedijska dvorana Telekoma Slovenije 

Cigaletova 15, Ljubljana

Janko Hočevar, direktor, Aragon

ARHETIP 
Zgodba, ki jo pripoveduje blagovna znamka.


* Okvirno 50 udeležencev v živo, za ostale spremljanje v digitalni obliki (prenos / streaming na platformi Zoom).

 

7. 9. 2022, 9.00 – 10.30 

Webinar

Christian Godske, GodskeMediaConsulting, Danska 

PRIHODNOST TELEVIZIJE (IN VIDEA) JE TUKAJ, ZDAJ!

The Future of TV (& video) is here now! *


*v angleščini brez prevoda

 

 

20. 9. 2022, 9.00 – 10.30

Multimedijska dvorana, Telekom Slovenije, Ljubljana

Matjaž Germ & Peter Vidmar, Agencija 101 

SPONZORSTVA SO POMEMBNA POSLOVNA PRILOŽNOST.

 

 

 

29. 9. 2022, 9.00 – 10.30

Multimedijska dvorana, Telekom Slovenije, Ljubljana

Simon Slonjšak, Telekom Slovenija & Igor Gajster, TSmedia 

CILJANO TELEVIZIJSKO OGLAŠEVANJE (ADDRESSABLE TV) TUDI V SLOVENIJI.

 

 

 

27. 10. 2022, 9.00 – 10.30

Multimedijska dvorana, Telekom Slovenije, Ljubljana

Aljaž Peklaj & Benjamin Hrkić, bold.group

DRUŽBENA ODGOVORNOST V SKLOPU CELOSTNE KOMUNIKACIJE PODJETJA 

 

 

 

PRISTOP K IZVEDBI

Dogodki bodo v največji možni meri potekali v živo oziroma v hibridni izvedbi.

  • Določeno število udeležencev, ki bo odvisno tako od kapacitete prostora kot morebitnih epidemioloških ukrepov in priporočil, se bo izobraževanj lahko udeležilo v živo.
  • Ker želimo članom zagotoviti čim večjo dostopnost strokovno izobraževalnih vsebin, bomo v primeru večjega števila prijav omogočili spremljanje v digitalni obliki (prenos / streaming na platformi Zoom).

V primeru, da bo posamezni dogodek načrtovan v času, ko bo dejavnost organizacije dogodkov zelo omejena, se bodo sogovorniki pogovarjali v živo na skupni lokaciji, udeleženci pa bodo pogovor spremljali v digitalni obliki.

Časovni okvir

Izobraževanja bodo praviloma potekala v zgodnje dopoldanskem času, okvirno med 9. in 11. uro, izhodišče je, da dogodki ne bodo daljši od ure in pol.

 

PRIJAVE

Prijave bomo zbirali za vsak dogodek ločeno, predvidoma 2 do 3 tedne pred izvedbo.

  • Za prijavo udeležbe bo potrebno izpolniti e-prijavnico, drugih oblik prijav ne bomo sprejemali.
  • Prijavljeni bodo nato okvirno 7 dni pred vsakim dogodkom prejeli e-obvestilo s potrditvijo njihovega mesta na dogodku in drugimi napotki.
  • Pri dogodkih, ki bodo potekali v hibridni izvedbi, se bo za udeležbo v živo dosledno upoštevalo načelo do zasedbe prostih mest.
  • Povezavo za spremljanje dogodka v digitalni obliki bodo prijavljeni prejeli dva dni pred dogodkom.

Več 

 

POGOJI UDELEŽBE

Dogodkov se lahko udeležijo predstavniki članov SOZ, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.

  • Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
  • Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo bo mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
  • Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za  spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo bo mogoča le v primeru prostih mest.
  • Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za  spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni možna.
  • Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših in okroglih mizah le za  spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.

Več

 

Generalni partner dogodkov

Partner gostoljubja

 

Prihajajoči dogodki

30 Mar
SOZ Akademija
TRENDI, KI SO NAS IN NAS BODO OBLIKOVALI. KAKO AMBICIOZNO NAPREJ?
prijava
13 Apr
SOZ Akademija
Vsebinske platforme so nove zvezde učinkovitega znamčenja.
prijava
20 Apr
SOZ Akademija
Kako prilagoditi tržne strategije v pričakovanju recesije? / How to recession proof marketing strategies
prijava

Pretekli dogodki

9 Mar
SOZ Akademija
Z MARKETINŠKIMI IN POSLOVNIMI CILJI DO URESNIČEVANJA STRATEGIJE IN VIZIJE PODJETJA
23 Feb
SOZ Akademija
E-ZASEBNOST, MERJENJE IN POTENCIALNE REŠITVE
Vsi dogodki
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!