TRAJNOSTNI OGLAŠEVALSKI STANDARDI
Oglaševanje je ena izmed najbolj vplivnih panog. Soustvarja percepcijo sveta, v katerem živimo, in tistega, po katerem hrepenimo. V luči klimatskih sprememb in posledic, ki jih planetu in družbi vnaša potrošniška družba, je vloga vseh nas - oglaševalcev, oglaševalskih agencij in medijev - toliko bolj bistvena. Odločujoča. Zato prevzemimo svojo odgovornost in se zavežimo k uvedbi trajnostnih oglaševalskih standardov.
NE GRE ZGOLJ ZA PREŽIVETJE
O nuji trajnostnega prehoda ste verjetno večinoma nagovorjeni skozi prizmo preživetja. Preživetja planeta, ljudi in posla. A v naši panogi gre za mnogo več.
Gre za znanja raziskovanja, analiziranja, vrednotenja, strateškega načrtovanja, kreativnega izražanja, učinkovitega izvajanja ipd. vpliva na obnašanje potrošnikov.
Gre za čudovito kreativno energijo, ki nagovarja, prepričuje, vodi, spreminja.
Gre za moč, ki jo imamo, da pomagamo doseči vse zastavljene trajnostne cilje, najsi bodo to Cilji trajnostnega razvoja OZN ali cilji trajnostne preobrazbe lokalnega okolja vaše znamke.
In seveda, gre tudi za to, da uresničimo svoje poslanstvo. Kot posamezniki. Kot podjetje. Kot panoga. Kot družba.
Zavedajoč se odgovornosti in vloge, ki jo imamo vsi, ki delamo v oglaševanju, na današnji točki prehoda v trajnostno družbo, zato pred vas postavljamo pobudo za implementacijo trajnostnih oglaševalskih standardov.
PET PREPROSTIH KORAKOV
Trajnostno delovanje se na področju oglaševanja zgodi v treh sklopih:
- uvajanje okoljskih, družbenih in upravljavskih principov oz. načel (ESG) v lastno delovanje;
- slikanje trajnostnega sveta skozi vse svoje oglaševalske (in tržno-komunikacijske) aktivnosti;
- širjenjem vpliva na vse svoje deležnike, še posebej dobavno verigo.
Čeprav morda deluje kompleksno, je pot do tja preprosta. V pobudi smo jo začrtali skozi 4 bistvene korake, katerih odskočna točka je podpis zaveze k uvedbi TOS. Koraki vključujejo: urejanje svoje »hiše« (ESG načela poslovanja), urejanje izvedbe, uveljavitev moči oglaševanja in nagrajevanje trajnostnih praks.
Bistvene praktične nastavke za izvedbo korakov naslavljamo v pobudi in vas pozivamo k zavezi k skupnemu realiziranju zastavljenega cilja.
PREBERI: Pobuda za implementacijo trajnostnih oglaševalskih standardov (TOS)
GREMO V AKCIJO
Vendar, vse se začne s podpisom zaveze. In to ne samo fizično, temveč predvsem osebno. S podpisom se boste zavezali:
- V našem podjetju verjamemo v vrednote in standarde trajnostnega delovanja na vseh ravneh našega podjetja in družbe.
- S svojim ravnanjem in s poslovnimi odločitvami bomo najkasneje do leta 2030 v podjetju vpeljali trajnostne oglaševalske standarde ter delovali v skladu z njimi.
- Z načeli našega obnašanja v stroki širimo pomen trajnostnega delovanja ter k temu spodbujamo vse svoje deležnike.
- V svojem okolju bomo vedno skrbeli za pridobivanje in širjenje potrebnih znanj iz različnih področij trajnosti.
- Kot aktiven član oglaševalske skupnosti bomo redno sodelovali v izmenjavi izkušenj iz praks trajnostnega delovanja in tako spodbujali spremembe v stroki.
- V podjetju spodbujamo partnerstva in povezovanja s ciljem uveljaviti pozitiven vpliv oglaševanja na trajnosten razvoj družbe in gospodarstva
- Z namenom preverjati našo uspešnost pri izpolnjevanju zastavljenih ciljev, bomo vsako leto pripravili poročilo o svojem trajnostnem delovanju.
Zavezo si natisnete na naslednjem linku, podpišete in njen sken vrnete na [email protected] Posredovali vam bomo znak podpisnika zaveze, ki ga boste lahko ponosno uporabili v svoji komunikaciji.
PREVZEMI IN PODPIŠI: Zaveza k implementaciji TOS
Dobrodošli v družini podpisnikov pobude TOS, kreativcev, ki se ne bojijo spreminjajo sveta!
KAJ SLEDI?
Naš trajnostni prehod se ne konča s podpisom zaveze. S tem se začne in kako učinkovito se bo zgodil, je odvisno le od vsakega posameznika. Zato v SOZu Pobudo TOS in podpis zaveze razumemo kot osebno zavezo, ki naj jo sprejme prav vsak od nas, ki verjamemo v oglaševanje.
V SOZu se zavezujemo k podpori na tej poti implementacije TOS. Realizirali jo bomo skozi serijo izobraževanj, dogodkov, razprav in druženj, skozi katere se bo vzpostavila močna skupnost pretoka znanj, idej, izkušenj.
Več o tem sledi v kratkem – začnemo jeseni!