meni

Povejte IKEI in NIKE, da »IMAGE« komunikacija ne deluje

Kdaj

sreda, 14. februar 2024

9:00 do 10:30

Kje

EDVARD, Igriška 5, Ljubljana

Cena

Za člane SOZ:
Brezplačno

Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča

UTRINKI IZ DOGODKA

O vsebini

Kako uloviti pravo razmerje med dolgoročnim grajenjem blagovne znamke in kratkoročnimi prodajnimi aktivnostmi?

V okviru tokratnega pogovora bomo z gosti odgovarjali na vprašanje, ali v današnjem času digitalnega oglaševanja, natančnega merjenja učinkov promocijskih aktivnosti in osredotočanju na neposreden, takojšnji učinek oglaševanja, sploh še razumemo vrednost dolgoročnega grajenja blagovnih znamk in dokazanega vpliva, ki ga ima le ta na poslovno uspešnost podjetij? Bodo največje globalne agencije in oglaševalci tudi za 2024 med glavne trende umestili pozornost? Jo bolj ulovimo z visokim popustom ali čustvenim nagovorom? Smo potrošniki res postali izključno racionalna bitja, ki iščejo hitro zadovoljitev potreb? Dotaknili se bomo torej razlik med prodajnimi aktivnostmi in grajenjem blagovne znamke. Kako na slovenskem trgu v teoriji in praksi, razumemo zdaj že kultne raziskave Petra Fielda in Lesa Bineta, ki jih izvajata pod okriljem britanskega inštituta IPA, s katerimi dokazujeta, da imajo prodajne aktivacije zgolj hipne, kratkoročne poslovne učinke, medtem ko dolgoročno uspešnost gradimo tudi in predvsem s t.i. brand komunikacijo. Goste bomo vprašali tudi, kakšne bodo oglaševalske strategije v bližnji prihodnosti in ali bodo sploh še vključevale aktivnosti za grajenje ugleda blagovne znamke, lojalnosti potrošnikov in čustvenih povezav z znamko, če so v marsikaterem marketinškem oddelku sinonim za oglaševalsko učinkovitost postali CTR-ji, CPC-ji, konverzije in leadi ter spremljanje le teh v realnem času.

O govorcih

Svoje izkušnje in pogled na vedno aktualno tematiko bodo z nami delili Jure Bračko, direktor strateškega marketinga in komuniciranja v Novi KBM, Matjaž Butara, direktor - Upravljanje potenciala, Big Bang in Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, okroglo mizo pa bo vodila Špela Levičnik Oblak, svetovalka uprave Pristop Skupina d.o.o. in direktorica podjetja Elana d.o.o.

Jure Bračko, direktor strateškega marketinga in komuniciranja, Nova KBM

NKBM - Jure privat - Photo Ziga Intihar-111_v2.jpg

Jure Bračko je izkušen marketinški strateg in komunikator z izrazitim razumevanjem finančnega in medijskega sektorja. Trenutno vodi marketing, komunikacije in upravljanje uporabniške izkušnje v banki Nova KBM, ki je v zadnjih letih rasla organsko in neorgansko, postala najboljša digitalna banka v Sloveniji, v letu 2021 pa je prvič postala tudi najmočnejša bančna

 blagovna znamka v Sloveniji po raziskavi All Finance. Pod njegovim vodenjem marketinga Nove KBM je banka ugasnila več blagovnih znamk, zgradila nove in zaradi konsolidacije bančnega sektorja preoblikovala in jasno pozicionirala tudi korporativno blagovno znamko. Trenutno vodi projekt združevanja dveh blagovnih znamk v eno, pod novim imenom OTP banka. 

Jure je nekdanji nagrajeni novinar in urednik oddaje 24ur, najbolj gledane informativne oddaje v Sloveniji, sicer pa je končal MBA na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je tudi član upravnega odbora NK Maribor.

Matjaž Butara, direktor - Upravljanje potenciala, Big Bang

Matjaz Butara.jpg

Matjaž pri delu združuje strokovno znanje financ, marketinga in upravljanja s potencialom internih ekip, ki ga je pridobil s študijem na eni najboljši poslovnih šol na svetu, Grenoble Graduate School of Business v Franciji, in več kot 15 letnimi izkušnjami pri delu z največjimi strokovnjaki slovenskih in globalnih podjetji.

Za svoje delo je skupaj z odličnimi ekipami prejel številne strokovne nagrade. Najbolj je ponosen na bronastega in srebrnega kanskega leva, zlato nagrado za učinkovitost Euro Effie in nenazadnje, morda celo najpomembneje, visok NPS in eNPS, ki so ga v Big Bangu z ekipo »zgradili« s pomočjo trdega in učinkovitega dela.

Prosti čas najraje nameni svojima dvema otrokoma, proba biti priden mož, vedno pa ga sprosti delo v prelepih domačih Goriških Brdih.

Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat, Atlantic Grupa

Darja Terzan_AG_Klemen Razinger.PNG

Darja ima 18  let bogatih izkušenj na področju široke potrošnje (FMCG). Prihaja iz mednarodnega okolja, v katerem je poglabljala in nadgrajevala svoje marketinško znanje ter ga uspešno združevala s prodajnim delom. Konec leta 2018 se je pridružila Atlantic Grupi in prevzela vodenje programa Gourmet. Njen strateški pogled, izjemne analitične sposobnosti ter sposobnost celostnega razumevanja poslovanja in nenehnega iskanja novih priložnosti za napredovanje, so prispevali k uspešni tranziciji programa.

Po letu dni v Atlantic Grupi, je leta 2020 prevzela vodenje novoustanovljenega poslovnega področja Donat. S svojo novo ekipo je razvila pogumno poslovno in marketinško strategijo, ki je omogočila preoblikovanje in nadaljnji razvoj prej le funkcionalnega izdelka v močno, sodobno blagovno znamko, z mednarodnim potencialom. Pod njenim vodstvom poslovno področje Donat dosega nadpovprečne poslovne rezultate in ima velike ambicije tudi za prihodnost.

Je izrazito ciljno usmerjena oseba, ki uspešno najde priložnosti za rast in poslovno uspešnost v vseh organizacijah, v katerih deluje.

Ni le poslovna voditeljica, ampak tudi strokovna predavateljica in žirantka, ki svoje bogate izkušnje z veseljem deli in tako aktivno sodeluje na domačih in mednarodnih strokovnih dogodkih. Kot strokovna predavateljica na fakultetah svoje znanje prenaša tudi na mlade. Skozi vso njeno kariero jo ves čas vodi neizmerna želja po premikanju meja, pri čemer pa vedno delovale odgovorno, strokovno in z veliko skrbjo za vse sodelavce, ki jih vodi na tej poti. 

Za svoje izjemno delo je prejela več najvišjih priznanj na področju marketinga, med drugim več nagrad Effie. Blagovna znamka Donat, ki jo vodi, je prejela prvo platinasto nagrado Effie, ki je bila do sedaj v Sloveniji podeljena le enkrat. Že leta 2013 je prejela tudi prestižno nagrado ”Marketinška direktorica leta”, kar še dodatno potrjuje njen izjemen prispevek k stroki.

Špela Levičnik Oblak, svetovalka uprave Pristop Skupina d.o.o. in direktorica podjetja Elana d.o.o. 

spela_oblak3.jpg
 Špela ima več kot 30 let izkušenj na področju oglaševanja in trženja. Pretekle izkušnje izhajajo iz dolgoletnega vodenja agencij Grey v Sloveniji in Luna TBWA v Sloveniji in regiji Adriatic. Izstopajo veščine vodenja, urejanje internih in eksternih procesov, upravljanje in svetovanje na področju znamčenja in strateških usmeritev ter grajenju in motivaciji ekip. 

Od leta 2017 je v vlogi svetovalke upravi v Skupini Pristop. V tem času še vedno deluje kot direktorica tekmovalnega programa na festivalu Zlati Boben, aktivna članica sekcije managerk v Združenju managerjev in v zadnjem desetletju uspešno uresničuje pripovedovanje zgodb tudi kot koscenaristka slovenskih filmov (Prebujanja, DvaEna, Gajin svet 1 in 2) in serij (Življenja Tomaža Kajzerja).

Partner dogodka

Partner gostoljubja