meni

Webinar / Prihodnost trženja na družbenih omrežjih - kako vplesti uporabnike v dobi skritih družbenih omrežij *

Kdaj

sreda, 29. november 2023

9:00 do 10:30

Kje

Webinar

Cena

Za člane SOZ: brezplačno

Za nečlane SOZ: udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 21. november 2023

Povezava do spletnega obrazca

O vsebini

Prihodnost trženja na družbenih omrežjih - kako vplesti uporabnike v dobi skritih družbenih omrežij

The Future of Social Media Marketing – How to engage consumers in the Age of Dark Social *

Iz nedavne WARC-ove raziskave “Prihodnost strategije / Future of Strategy” izhaja, da je kar 70 odstotkov strategov v agencijah prepoznalo poglobljen vpogled v razvijajoče se kulturne in vedenjske spremembe kot eno temeljnih znanj današnjih marketinških strategov. Dejstvo, ki ga ni mogoče zanikati, je tudi, da so digitalni mediji v središču najgloblje transformacije vse od vzpona Web 2.0 v poznih  2000-ih.

Vertikalne video vsebine so (še vedno) ena od temeljnih oblik pojavljanja na družbenih medijih.  Vendar pa se odprto, interaktivno obdobje spleta 2.0, kot smo ga spoznali, hitro spreminja in razvija.

Danes ne gre več zgolj za viralne trende – družbeni mediji postajajo vedno bolj osredotočeni na zabavo.  Sočasno se iskreni, poglobljeni pogovori in intimna vpletanja uporabnikov selijo v t.i. skrite, širši javnosti nedostopne prostore - od okolja trenutnih hitrih sporočil (instant messengers) do ekskluzivnih skupnosti in neposrednih pogovorov na družbenih aplikacijah. Val sprememb, ki smo mu priča,  pomembno preoblikuje tudi t.i. marketinško knjigo / marketer’s playbook. Oder se spreminja in oddaljuje od aktivnega udejstvovanja in vpletanja k bolj sproščeni potrošnji / uporabi, od živahnih  javnih forumov k diskretnejšim in bolj enigmatičnim prostorom.

Alex Turtschan bo udeležence skozi dinamično predstavitev krmaril proti novim obzorjem vpletanja na družbenih omrežjih. Spoznali bodo, kako lahko znamke sledijo spremembam in uspevajo na poti  od  obvladovanja plačljivih medijev,  preko preobrazbe v t.i. lastne “media powehouses”, do vpletanja in izkoriščanja moči nišnih skupnosti, ki so postale digitalne enigme. 

*Dogodek bo potekal v angleščini brez prevoda.

Utrinke z dogodka si lahko ogledate tukaj.

O govorcu

Profile Shot 2.jpg

Alex Turtschan, direktor inovacij, Mediaplus Group  

Alex s svojo pronicljivostjo stoji na križišču aktualnih tržnih trendov in učinkovitih marketinških rešitev. Poglobljeno poznavanje digitalnih komunikacij, skupnosti in vseh odtenkov popularne kulture mu omogoča, da lahko predvidi razvijajoče se spremembe vedenja generacij Z in Alpha (Gen-Z & Gen-Alpha), vpogled vanje pa je ključen za vsakogar, ki želi sooblikovati prihodnost marketinga.

Po študiju komuniciranja & medijev na LMU v Munchnu, se je podal na poklicno pot v dinamičnem okolju digitalnega trga in raziskovanja na področju oglaševanja. Delo v oddelku za interaktivno raziskovanje medije družbe SevenOne Media je dodatno utrdilo njegova strokovna znanja. A šele v letih 2009 / 2017 v Plan.Net Group je pustil svoj prvi pravi odtis v marketinškem svetu. Bil je gonilna sila številnih pobud na področju digitalnih komunikacijskih strategij, poglobljenega vpogleda v medije ter zgodnjega prepoznavanja nastajajočih trendov.  V letih 2018 / 2022 je kot direktor digitalnega pospeševalnika pri MediaplusGroup vodil napredno mislečo ekipo, ki se je osredotočala na strategije in inovacije, namenjene redefiniranju komunikacijske industrije.

Poleg obdelave in interpretacije podatkov in strateškega načrtovanja kampanj je Alex navdušen gamer in aktiven član števičlnih spletnih skupnosti. Izven digitalnega sveta je ljubitelj aktivnosti na prostem, teče na dolge razdalje in kolesari po slikovitih poteh v širši okolici Munchna.

 

Izvedba in pogoji udeležbe

Dogodek bo potekal v digitalni obliki (Zoom meeting).
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.
Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v živo in 6 dogodkih v digitalni obliki v 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v živo in 6 dogodkih v digitalni obliki v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.

Več

 

Partner dogodka

TSmedia.png