MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
Cilj merjenja obiskanosti spletnih strani (MOSS) je zagotoviti podatke, ki predstavljajo temelj za vrednotenje spletnih komunikacijskih aktivnosti, ki jih izvajajo oglaševalci v Sloveniji. Podatki MOSS so se uveljavili kot valuta za vrednotenje in zakup oglaševalskega prostora na internetu.
V obdobju 2024 - 2026 raziskavo izvaja družba Ipsos iz Ljubljane. Naročnik raziskave je Slovenska oglaševalska zbornica in pod njenim okriljem Svet pristopnikov k MOSS.
Več o MOSS, kako vključiti lastno spletno stran v merjenje, kako naročiti razširjene podatke MOSS in seveda mesečno ažurirane valutne podatke najdete na spletnem mestu www.moss-soz.si.
Dodatne informacije:
Tajda Koblar, vodja projekta na SOZ
e-pošta: [email protected]
tel: +386 (0)31 541 610
Alen Šabanović, raziskovalec in vodja projekta DotMetrics na IPSOS Slovenija
e-pošta: [email protected]
tel: +386 59 026 801
Alenka Marovt, predsednica IO MOSS
e-pošta: [email protected]