
Advertising Unlocked omogoča več kot 1500 najstnikom prvi okus oglaševalskega sveta
Letos je pobuda Advertising Unlocked ponovno združila oglaševalske agencije po Veliki Britaniji in mladim ponudila priložnost, da od blizu spoznajo svet kreativnega komuniciranja.
Kar 68 agencij je za en dan odprlo svoja vrata več kot 1.500 dijakom ter jim predstavilo, kako nastajajo ideje, kampanje in vsebine, ki vsak dan krojijo medijsko krajino. Mladi so se udeležili interaktivnih delavnic, kjer so se preizkusili v ustvarjanju oglasnih konceptov, razvoju družbenomedijskih vsebin, osnovah produkcije ter razumevanju različnih kariernih poti v “adlandu”.
Dogodek je posebej izpostavil raznolikost veščin, ki jih industrija potrebuje – od strategije in oblikovanja do tehnologije in vsebinskega ustvarjanja. Pobuda poteka v partnerstvu z Brixton Finishing School, ki zagotavlja, da mladim ta dan ne predstavlja le enkratne izkušnje, temveč tudi nadaljnjo podporo in sklepanje mentorstev. Cilj je odpreti vrata kreativnih poklicev širšemu krogu mladih ter zgraditi bolj vključujočo in dostopno prihodnost oglaševalske industrije.