meni

ČLANI OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA V NOVEM MANDATU

8
okt.
2025
Domov / 
Novice / 
ČLANI OGLAŠEVALSKEGA RAZSODIŠČA V NOVEM MANDATU

S 1. 12. 2025 bodo triletni mandat nastopili člani Oglaševalskega razsodišča: Uroš Goričan, kreativni strateg v agenciji Dobre zgodbe, Cene Grčar, odvetnik družbe Pro Plus, prof. dr. Aleksandra Pisnik, redna profesorica na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru, Blaž Tomažin Bolcar, odvetnik in direktor Odvetniške pisarne Bolcar, doc. dr. Urška Tuškej Lovšin, docentka na Fakulteti za družbene vede, Univerza v Ljubljani, Andraž Zorko, direktor in partner v agenciji Valicon ter Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij pri Europlakatu. 

Odgovorno nalogo jim je z imenovanjem zaupal Zbor članov SOZ. Predsednika in podpredsednika Oglaševalskega razsodišča bodo izmed sebe izvolili na konstitutivni seji v decembru 2025.

Spoznajmo nove člane Oglaševalskega razsodišča:

Uroš Goričan več kot 20 let aktivno deluje na področju oglaševanja v vlogi kreativnega direktorja in je v svoji karieri skrbel za komunikacijo ključnih slovenskih blagovnih znamk ter za svoje delo prejel številne nagrade. Trenutno je partner in izvršni kreativni direktor na agenciji Dobre zgodbe. Znanje in izkušnje s področja oglaševanja, produkcije vsebin in medijev je združil pri podiplomskem študiju na Berlin School of Creative Leadership s področja medijskih formatov za blagovne znamke.

Cene Grčar je odvetnik družbe Pro Plus ter njen pooblaščenec v vseh sodnih in upravnih postopkih. Je odličen poznavalec medijskega prostora v Sloveniji in na tujem, ter pravnega okvira regulative in samoregulative, ki na evropski in nacionalni ravni opredeljuje dejavnost medijskega založništva in tržnega komuniciranja. V obdobju od 2008–2010 je bil predsednik, v obdobju 2017–2019 pa podpredsednik Oglaševalskega razsodišča, ki deluje pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice. Aktivno sodeluje v Evropskem združenju komercialnih televizij ACT, v katerem zastopa interese družbe Pro Plus in ostalih TV postaj, ki so del skupine CME. Cene Grčar je avtor številnih člankov v slovenskih in tujih strokovnih revijah (Pravna praksa, Medijska preža, Pravosodni bilten, Sled, IRIS) ter soavtor knjige Medijsko pravo.

Prof. dr. Aleksandra Pisnik je redna profesorica za področje marketinga in prodekanica za izobraževalno dejavnost na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Njeno pedagoško in raziskovalno delo zajema marketing storitev, upravljanje blagovnih znamk, digitalni marketing in etiko oglaševanja. V bogatem naboru znanstvenih prispevkov najdemo tudi prispevek Nedopustno oglaševanje v slovenski zakonodaji in praksi Oglaševalskega razsodišča, ki ga je s soavtorico objavila v znanstveni monografiji Dileme sodobnega oglaševanja. Aktivno sodeluje v raziskovalnih projektih in strokovnih telesih ter spodbuja odgovorno in transparentno komuniciranje v praksi.

Blaž Tomažin Bolcar je ustanovitelj Odvetniške pisarne Bolcar. Po zaključenem študiju na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani je svoje izobraževanje nadaljeval v Veliki Britaniji, kjer se je specializiral za področje športnega prava, v letu 2024 pa je pridobil naziv Executive Master in Global Sports Governance. Aktiven je kot predavatelj na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani v okviru Pravne klinike pravo v športu ter gostujoči predavatelj na Inštitutu za šport in posel ISDE v Madridu, kjer svoje strokovno znanje prenaša na bodoče pravnike. V svoji karieri je napisal več strokovnih člankov in je reden govorec na mednarodnih konferencah in strokovnih dogodkih. Kot predsednik Društva športnih odvetnikov Slovenije prispeva k razvoju športnega prava na državni ravni, hkrati pa je aktiven tudi kot član v več mednarodnih strokovnih združenjih.

Urška Tuškej Lovšin je docentka na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani, kjer predava predmete s področja marketinga in tržnega komuniciranja, predvsem upravljanje tržnih znamk, strateško komuniciranje in vedenje porabnikov. Diplomirala je iz trženja in družboslovne informatike, doktorirala pa leta 2016 na področju tržnega komuniciranja. Raziskovalno deluje v Centru za družboslovno informatiko, njeno delo pa obsega odnose med porabniki in znamkami, digitalno komuniciranje ter strateško upravljanje znamk. Njeni prispevki so objavljeni v uglednih revijah, kot so Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management in Public Relations Review. Prejela je nagradi Emerald Citations of Excellence in Emerald Literati Award za izjemen znanstveni prispevek. Sodelovala je kot žirantka nagrad European Effie Awards in Effie Slovenia, pred delom v akademskem okolju pa je med letoma 2007 in 2015 delala v agenciji Formitas BBDO, kjer so bili številni projekti nagrajeni na domačih in mednarodnih festivalih.

Andraž Zorko je eden od ustanoviteljev in direktorjev podjetja Valicon ter direktor podjetja Neuro M, ki z uporabo EEG tehnologije raziskuje odzive potrošnikov na oglaševanje. Je strokovnjak za medijske, komunikacijske, javnomnenjske in potrošniške raziskave. Vodi projekte #Novanormalnost, Ogledalo Slovenije in Politikon, ki spremljajo družbene trende, zaupanje v institucije in politične preference v Sloveniji. Diplomiral je na Univerzi v Ljubljani (sociologija, družboslovna informatika) ter pogosto sodeluje z univerzo kot predavatelj in govorec na domačih in mednarodnih konferencah (ESOMAR, SOF, Golden Drum idr.). Bil je član programskega odbora WRRS in upravnih organov SOZ ter SOF, za svoje delo pa je prejel nagrado na konferenci WRRS v Bostonu. Je raziskovalec po duši in svetovalec po meri, znan po poglobljenem razumevanju potrošnikov, blagovnih znamk in medijev ter kot pogost komentator v slovenskih medijih.

Tomaž Žontar v oglaševalski industriji deluje od leta 1989, ko je na agenciji Virgo začel z delom na medijskih projektih za največje slovenske naročnike, med njimi Radensko, Fructal in Lek. Kasneje je vodil podjetje Proreklam Europlakat, leta 1995 pa se pridružil ekipi Metropolis Media. Izkušnje je nabiral tudi v agenciji Studio Marketing JWT, v filmski produkciji Felina ter kot svetovalec direktorja v Brand Medii (Pristop). Od leta 2006 deluje na Europlakatu, kjer kot vodja razvoja storitev in inovacij ostaja aktiven v zunanjem oglaševanju že več kot 24 let. Od leta 2011 vodi projekt OUTSTANDING, namenjen prepoznavanju in nagrajevanju dobrih praks v slovenskem zunanjem oglaševanju. Je strokovnjak za skladnost oglasov z zakonodajo in samoregulativo ter svetuje oglaševalcem glede ustreznosti oglasnih vsebin. Sodeloval je tudi pri pripravi Etičnega kodeksa zunanjega oglaševanja skupine JCDecaux. Bil je član žirij Effie Awards Slovenia 2020, Effie Europe 2023 in Tekmovalne akademije SOF, v mandatu 2022–2025 pa tudi član Oglaševalskega razsodišča pri SOZ ter delovne skupine za prenovo Slovenskega oglaševalskega kodeksa.

Iskrene čestitke in veliko uspehov!