meni

Effie Index 2024: razglašeni najbolj učinkoviti tržniki, blagovne znamke in agencije

5
jun.
2025
Domov / 
Novice / 
Effie Index 2024: razglašeni najbolj učinkoviti tržniki, blagovne znamke in agencije

Effie Worldwide je objavil globalni Effie Index® 2024 – lestvico, ki meri marketinško učinkovitost po vsem svetu. Letos je naziv najučinkovitejšega oglaševalca ponovno osvojil AB InBev, sledita mu McDonald’s in Unilever. Med blagovnimi znamkami se je na vrh povzpel McDonald’s, pred Dove in KFC. Na agencijski strani je najbolj učinkovita mreža postala Ogilvy, najuspešnejša posamezna agencija pa AlmapBBDO iz São Paula. Med neodvisnimi agencijami vodi Mischief @ No Fixed Address iz New Yorka, ki izstopa s svojo kreativno drznostjo in usmerjenostjo k rezultatom.

Effie Index ostaja globalni standard za merjenje uspešnosti marketinških aktivnosti, saj temelji izključno na dejanski učinkovitosti. 

Podrobni rezultati na effie.si