meni

EVROPSKI TRŽNIKI SE BODO MORALI OSTREDOTOČITI NA LOKALNE TRGE

11
sep.
2025
Domov / 
Novice / 
EVROPSKI TRŽNIKI SE BODO MORALI OSTREDOTOČITI NA LOKALNE TRGE

Glavna izvršna direktorica Evropskega združenja oglaševalskih agencij (EACA) Charley Stoney napoveduje, da bodo podjetja zaradi novih ameriških carin okrepila usmeritev v lokalne evropske trge. ZDA so namreč uvedle 15-odstotne carine na večino izvoza iz EU, medtem ko EU načrtuje odpravo carin na ameriško industrijsko blago ter ugodnejši dostop za ameriške kmetijske in ribiške proizvode.

Po besedah Stoney-jeve se »lokalizacija vrača v polnem zamahu«. Politično ozračje naj ne bi bilo naklonjeno globalnim pobudam, zato bo vedno več poudarka na domačih oglaševalskih kampanjah in nacionalnem pozicioniranju blagovnih znamk. Evropskim tržnikom bo vse težje uspešno vstopati na ameriški trg, zlasti s premium izdelki.

Več