
GENERACIJA Z IN VPLIVNEŽI NA NOVO OPREDELJUJEJO PRISTNOST
Nekoč je bila ranljivost znak šibkosti, danes pa je ena najmočnejših oblik vpliva. Za blagovne znamke to pomeni, da ne gre več za nadzorovanje sporočil z omejitvami, temveč za izbiro pravih pripovedovalcev in za zaupanje, da bodo povedali zgodbo, ki resnično šteje.
- Generacija Z je izjemno pozorna na oglaševanje. Raziskava Yahoo-ja kaže, da izgubi pozornost pri oglasih že po 1,3 sekunde, kar je najhitreje med vsemi generacijami. Zato vplivneži danes objavljajo izjave, kot je: “To sploh ni plačano.”
- Generacijo Z pritegnejo iskreni vplivneži, ki odkrito delijo svoje negotovosti, kaos in resnične življenjske izzive, ne le skrbno izbran profil. Z njimi vzpostavljajo globljo povezavo in lojalnost.
- TikTok trendi, kot so “unfiltered GRWM” (get ready with me) (pripravi se z mano brez filtra), “hear me out”(poslušaj me, da razložim) in »we listen and we don’t judge« (poslušamo in ne obsojamo), dokazujejo, da je nepopolna pripoved cenjena.
- Za blagovne znamke ta premik pomeni opustitev nadzora. Prava ranljivost se ne da pripraviti v marketinškem briefu. Zgodi se, ko ustvarjalci sami vodijo pripoved, tudi če je neurejena in na videz nepopolna.