meni

MARKETING Z USTVARJALCI VSEBIN SPREMINJA VLOGE

25
jul.
2025
Domov / 
Novice / 
MARKETING Z USTVARJALCI VSEBIN SPREMINJA VLOGE

Ko oglaševalski proračuni narastejo okoli novih kanalov (iskalnikov, družbenih medijev, e-pošte) se oglaševalska industrija zateka k taktiki: izrezati posrednike, približati se viru in prenehati plačevati za neuporaben doseg. Tudi ekonomija ustvarjalcev vsebin ni nič drugačna.

Raziskava med 2.000 strokovnjaki, ki jo je naročila agencija Billion Dollar Boy kaže, da kar tretjina marketingašev v Združenem kraljestvu v marketing z ustvarjalci vsebin letno vloži med 764.000 in 2.3 milijona funtov. Podoben vzorec je v ZDA , kjer 34 % marketingašev vloži med 1 milijon in 3 milijone ameriških dolarjev.

Ustvarjalci vsebin niso več na robu medijskih načrtov, postali so njihovo jedro. Pri nekaterih blagovnih znamkah, kot so Unilever in L’Oréal, so celo v središču samostojnih ekip. Pri drugih, kot je Heineken, pa postajajo obrazi globalnih kampanj.

Marketingaši z ustvarjalci vsebin ne eksperimentirajo več, zdaj jih institucionalizirajo in spreminjajo svoje strategije - pomembni so nadzor, doslednost in zmanjševanje tveganj. Doseg sam po sebi ni več dovolj, pomembna sta verodostojnost in jasen donos na naložbo.

Agencije uvajajo hibridne modele nadomestil: osnovno plačilo, vezano na medijske metrike kot so CPM in CPV, ter dodatno plačilo glede na dejanski učinek. Cilj je, da bodo ustvarjalci vsebin dosegali več, če bodo nagrajeni za rezultate, ki štejejo.