
META BO CILJALA OGLASE NA PODLAGI POGOVOROV S KLEPETALNIM ROBOTOM
Podjetje Meta je napovedalo, da bo začelo uporabljati pogovore s svojim klepetalnim robotom z umetno inteligenco Meta AI za oblikovanje vsebin in oglasov, ki jih uporabniki vidijo na Facebooku in Instagramu. Od 16. decembra dalje bodo ljudje videli priporočene objave ali oglase, povezane s temami, o katerih se pogovarjajo z orodjem. Na primer, če uporabnik Meta AI vpraša o načrtih za počitnice, se mu lahko prikažejo oglasi za potovanja.
Posodobitev bo veljala tudi za glasovne interakcije prek Metinih slušalk, vendar za zdaj ni jasno, ali bodo uporabniki lahko onemogočili takšno obliko ciljanja. Meta je sporočila, da trenutno nima načrtov za prikazovanje oglasov neposredno znotraj klepetalnega robota.
Podjetje opisuje ta korak kot »postopen razvoj«, pri čemer poudarja, da mnogi uporabniki že zdaj domnevajo, da njihovi pogovori vplivajo na oglaševalske prakse. Uvedba bo globalna, vendar bo sprva izključevala Združeno kraljestvo, Evropsko unijo in Južno Korejo zaradi »regulativnih ovir«. Po poročanjih naj bi Meto AI trenutno uporabljala približno milijarda ljudi po vsem svetu.