
MULTINACIONALKE PREVIDNE PRI UPORABI UI VPLIVNEŽEV
Nova raziskava WFA je pokazala, da so večje multinacionalke previdne glede uporabe UI vplivnežev, saj je le 15 % članov WFA že testiralo UI vplivneže, medtem ko jih 60 % tega ne namerava storiti. Čeprav so privlačni zaradi stroškovne učinkovitosti (77 %), zmanjšanja tveganja škandalov vplivnežev (58 %) in možnosti večje prilagodljivosti (58 %), pa kar 96 % anketiranih izraža pomisleke glede zaupanja potrošnikov in sprejemanja UI vplivnežev. Glavne skrbi so avtentičnost (73 %) in potencialna tveganja za ugled blagovnih znamk (58 %), kar močno vpliva na odločitve marketingašev.
Samo 22 % anketirancev ima interne smernice o uporabi UI vplivnežev. 78 % blagovnih znamk namerava razkriti, kje so vplivneži ustvarjeni z UI, medtem ko se ostali še niso sprejeli dokončne odločitve glede svoje politike. Podjetja, ki se odločijo za ta korak, naj bi najpogosteje uvajala UI vplivneže v azijsko-pacifiški regiji (APAC). Predvidoma bo APAC (brez Kitajske) testno območje za 67 %, Kitajska za 56 %, Severna Amerika za 44 %, Evropa in Latinska Amerika pa za 33 % podjetij.