
PANEL POPOLN »PITCH« ALI POPOLNA ZMEDA?
Na panelu rovinjskega festivala Dani komunikacija so sodelovali Marjan Novak (partner, Marketing Magazin), predsednik in član upravnega odbora združenja agencij Dino Zupančič (direktor in partner, Agencija 101) in članica upravnega odbora združenja agencij Dragana Josipović (direktorica poslovnega razvoja Futura DDB, članica HURA in IAB Croatia, Croatia). Udeleženci panela so razpravljali o pitchih, ki so sicer del agencijskega posla, vendar so bili soglasni, da je proces pitchanja postal nevzdržen. Opozorili so na problematiko in ponudili nekaj konkretnih rešitev:
· Povabilo manjšega števila agencij z jasnim briefom, kriteriji in oceno dela
· Finančna kompenzacija, ki naj postane standard
· Pilotno sodelovanje
· Kakovostna povratna informacija kot obvezen del procesa
Sogovorniki so se strinjali, da so pitch natečaji lahko tudi priložnost za rast obeh strani, vendar le, če temeljijo na zdravih osnovah. Dino Zupančič je napovedal, da je v pripravi prenova dokumenta pravil pitcha, ki bo zaključen do konca letošnjega leta.