
Plaktivat 18: Hitra moda in izgubljen občutek za vrednost oblačil
Podjetje TAM-TAM razpisuje 18. mednarodni natečaj Plaktivat, ki letos vabi k ustvarjalnemu razmisleku o vplivu hitre mode. Cilj družbeno odgovornega natečaja je spodbuditi premišljen odnos do oblačil, upočasniti nakupne odločitve in dolgoročno spremeniti navade.
Kreativni izziv je ustvariti mestni plakat, ki sproži konkretno spremembo vedenja in postane povabilo k odgovornemu odnosu do oblačil, k izbiri kakovostnih in trajnih kosov, k popravilu in ponovni uporabi namesto zavržku.
V naslednjem koraku bosta uvrščena dela pregledali strokovni komisiji. Dela v osrednji kategoriji bo ocenila zasedba: Peter Zabret, predsednik ocenjevalne komisije, Julija Somrak, David Fartek, Nina Vrhovec, Špela Drašlar, Anja Debello in Tomaž Drozg. Žirijo kategorije Sveža kri, v kateri svojo kreativnost merijo študenti, pa poleg predsednika žirije Tomata Koširja sestavljajo še Sara Sešlar Naraks, Lucija Rosc, Gašper Uršič in Mina Fina.
Na natečaj se lahko prijavijo posamezniki, oblikovalci, ustvarjalne skupine, agencije, študenti in dijaki z vsega sveta. Prijava je brezplačna in poteka na spletnem obrazcu do 27. novembra 2025.