meni

Podelitev nagrad Effie®​ Slovenija 2025

15
dec.
2025
Domov / 
Novice / 
Podelitev nagrad Effie®​ Slovenija 2025

Na letošnji slavnostni podelitvi nagrad Effie®​ Slovenija 2025 so razglasili najbolj učinkovite slovenske marketinške kampanje. Letošnja podelitev je potekala pod sloganom »Ideje, ki delujejo!«, organizirala pa jo je Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v sodelovanju s partnerjem Mastercard Slovenija. 

Effie nagrade ostajajo najpomembnejše strokovno priznanje na področju marketinške učinkovitosti in vrednotijo tiste kampanje, ki z dokazljivimi rezultati prispevajo k rasti in uspehu znamk.

Najvišja priznanja so prejeli trije projekti, ki so s svojo učinkovitostjo in premišljeno komunikacijsko strategijo zares premaknili meje pričakovanj:

  • Mastercard Slovenija in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije
    Agencija: Povem - kampanja Prispevaj kretnjo
    Kategorija: Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost
  • Atlantic Grupa
    Agencija: Luna \TBWA - kampanja Vrnitev k dobri strani kruha
    Kategorija: Dolgoročna učinkovitost in uspešnost
  • NLB
    Agenciji: Publicis Groupe Slovenia in Internavti - kampanja Življenje je polno priložnosti
    Kategorija: Dolgoročna učinkovitost in uspešnost

Med prejemniki srebrnih nagrad sta dve kampanji Atlantic Grupe, ki sta prepričali tako z inovativnostjo kot tudi z doseženimi rezultati:

  • Tako dobra, da lahko napove prihodnost (Agencija 101)
  • Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase (Luna \TBWA)

Bronasta priznanja pa so prejele kampanje iz različnih sektorjev, vendar se je vsaka od njih izkazala na inovativen in edinstven način :

  • Sem voda in nisem voda (Atlantic Grupa)
  • Združitvena kampanja OTP banke (OTP banka)
  • Vedno na boljše (Telekom Slovenije)
  • Neustavljivi že 80 let (Petrol)
  • Polovička za vedno (A1 Slovenija)

Posebno nagrado za Neustavljive Effie začetnike je prejela kampanja Največja sreča je tista, ki nam jo prinesejo ljudje (Loterija Slovenije in Shift), ki je navdušila s svojo svežino in pristopom. Obenem je študentska žirija je izpostavila svojega favorita – nagrado je podelila kampanji Vrnitev k dobri strani kruha (Atlantic Grupa in Luna \TBWA), ki je navdušila mlade strokovnjake. 

Na podlagi skupno doseženih rezultatov so bila podeljena še posebna priznanja:

  • Najbolj učinkovit oglaševalec: Atlantic Grupa
  • Najbolj učinkovita agencija: Luna \TBWA
  • Najbolj učinkovita znamka: Mastercard

Več