
Podelitev nagrad Effie® Slovenija 2025
Na letošnji slavnostni podelitvi nagrad Effie® Slovenija 2025 so razglasili najbolj učinkovite slovenske marketinške kampanje. Letošnja podelitev je potekala pod sloganom »Ideje, ki delujejo!«, organizirala pa jo je Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) v sodelovanju s partnerjem Mastercard Slovenija.
Effie nagrade ostajajo najpomembnejše strokovno priznanje na področju marketinške učinkovitosti in vrednotijo tiste kampanje, ki z dokazljivimi rezultati prispevajo k rasti in uspehu znamk.
Najvišja priznanja so prejeli trije projekti, ki so s svojo učinkovitostjo in premišljeno komunikacijsko strategijo zares premaknili meje pričakovanj:
- Mastercard Slovenija in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije
Agencija: Povem - kampanja Prispevaj kretnjo
Kategorija: Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost - Atlantic Grupa
Agencija: Luna \TBWA - kampanja Vrnitev k dobri strani kruha
Kategorija: Dolgoročna učinkovitost in uspešnost - NLB
Agenciji: Publicis Groupe Slovenia in Internavti - kampanja Življenje je polno priložnosti
Kategorija: Dolgoročna učinkovitost in uspešnost
Med prejemniki srebrnih nagrad sta dve kampanji Atlantic Grupe, ki sta prepričali tako z inovativnostjo kot tudi z doseženimi rezultati:
- Tako dobra, da lahko napove prihodnost (Agencija 101)
- Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase (Luna \TBWA)
Bronasta priznanja pa so prejele kampanje iz različnih sektorjev, vendar se je vsaka od njih izkazala na inovativen in edinstven način :
- Sem voda in nisem voda (Atlantic Grupa)
- Združitvena kampanja OTP banke (OTP banka)
- Vedno na boljše (Telekom Slovenije)
- Neustavljivi že 80 let (Petrol)
- Polovička za vedno (A1 Slovenija)
Posebno nagrado za Neustavljive Effie začetnike je prejela kampanja Največja sreča je tista, ki nam jo prinesejo ljudje (Loterija Slovenije in Shift), ki je navdušila s svojo svežino in pristopom. Obenem je študentska žirija je izpostavila svojega favorita – nagrado je podelila kampanji Vrnitev k dobri strani kruha (Atlantic Grupa in Luna \TBWA), ki je navdušila mlade strokovnjake.
Na podlagi skupno doseženih rezultatov so bila podeljena še posebna priznanja:
- Najbolj učinkovit oglaševalec: Atlantic Grupa
- Najbolj učinkovita agencija: Luna \TBWA
- Najbolj učinkovita znamka: Mastercard