
Poljski organ za varstvo potrošnikov stopnjuje nadzor nad vplivnostnim marketingom, usmerjenim v otroke
Poljski Urad za varstvo konkurence in potrošnikov je uvedel preiskavo glede dejavnosti dveh priljubljenih mladinsko usmerjenih YouTuberjev zaradi domnevno agresivnega oglaševanja, usmerjenega v otroke. Njuna vsebina je otroke pozivala, naj hitro kupijo določene prigrizke, šolske potrebščine in druge izdelke.
Regulator bo preveril, ali je to kršilo strogo poljsko prepoved neposrednega nagovarjanja otrok v oglasih. Poleg tega Urad za varstvo konkurence in potrošnikov izvaja tudi širši pregled oglaševanja na družbenih omrežjih po uvedbi smernic, ki od vplivnežev zahtevajo jasno označevanje sponzorirane vsebine.
To se dogaja v času, ko EU pripravlja predlog Akta o digitalni pravičnosti, ki si prizadeva izboljšati preglednost vplivnostnega marketinga in bi lahko uvedel dodatne omejitve za oglaševanje z vplivneži, ki je usmerjeno v otroke.