meni

PRILOŽNOSTI IN OMEJITVE VELIKONOČNEGA TRGA

16
apr.
2025
Domov / 
Novice / 
PRILOŽNOSTI IN OMEJITVE VELIKONOČNEGA TRGA

Po raziskavi Maximize Market Research bo tako imenovani »velikonočni trg«, ki je leta 2024 dosegel vrednost 124,28 milijarde USD, po napovedih do leta 2032 zrasel na 201,10 milijarde USD. Evropa je prevladujoča regija in pričakuje se, da bo svojo prevlado ohranila v napovedanem obdobju. Evropejci praznujemo veliko noč s številnimi rituali in praznovanji, kar jo postavlja kot ključno regijo za velikonočne izdelke in dejavnosti. Poleg tega ima Evropa močno tradicijo obdarovanja, ki še dodatno spodbuja rast trga.

Med velikonočnimi prazniki se poveča potrošniška aktivnost in povpraševanje, v različnih sektorjih, vključno s slaščicami, dekoracijami, oblačili, dodatki, hrano in pijačo, darili, potovanji in dogodki. Potrošniki kupujejo predvsem čokolade, sladkarije in prigrizke s prazničnimi motivi ter velikonočno dekoracijo.

Narašča povpraševanje po ročno izdelanih velikonočnih dobrotah. Ta trend ponuja privlačne možnosti rasti za inovativna podjetja in posameznike, ki želijo zadovoljiti unikatne preference potrošnikov. Velikonočni trg se trenutno sooča z pomembnimi izzivi, ki jih povzročajo motnje v dobavni verigi, ki izvirajo iz globalnih dogodkov, naravnih nesreč, težav v transportu in pomanjkanja delovne sile.

Več