meni

Samodejno označevanje z umetno inteligenco v Youtubu

27
nov.
2025
Domov / 
Novice / 
Samodejno označevanje z umetno inteligenco v Youtubu

V Youtubovih najnovejših posodobitvah za ustvarjalce je bila skrita majhna vrstica z velikimi posledicami: nakupovanje bo uporabljalo UI, s katero bo označevanje izdelkov lažje. Sistem prepozna kdaj je izdelek omenjen in prikaže oznako na zaslonu v najbolj pozornosti vrednem trenutku; kasneje pa še načrtujejo samodejno prepoznavanje in označevanje vseh prepoznanih izdelkov v celotnem videu.

Začetek je definiran kot prihranek časa za ustvarjalce, a končni cilj je očiten: če lahko UI prepozna, kaj je v videu in kdaj je pomembno, lahko vsak predmet na zaslonu postane potencialna nakupovalna površina. Omejitve za oglase niso več oglasni prostori, ampak pomembnost, kar znižuje cene na prikaz in povečuje skupni potencial dohodka, saj je trenutkov natančnega ciljanja več.

YouTube tako postaja platforma, kjer lahko Google najbolje izkoristi svoj UI naskok. Če UI zna prepoznati predmet, izbrati trenutek in dodati povezavo, je vsak piksel lahko »storefront«, kar je lahko uporabno za gledalce, donosno za oglaševalce in zelo težko za konkurenco.