
SEMPL 2025: NAGRAJENI ČLANI SOZ
Na letošnjem Semplu so med nagrajencu tudi naši člani.
Zlati sempler so prejeli: v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je prejel projekt »Masterchef partnerstvo« (oglaševalec Spar Slovenija, agencija AV studio); v kategoriji inovativna uporaba medija/medijskega formata ali komunikacijskega kanala je prejel projekt »Zveni kot Slovenija« (oglaševalec Slovenska turistična organizacija, medijska agencija Pristop Media, oglaševalska agencija Pristop Media); v kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja je prejel projekt »Cupra CrashTextAuto« (oglaševalec Seat, oglaševalski agenciji Futura DDB in DDB Germany); v kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja je prejel projekt »The pl[AI]ful plush friend« (oglaševalec Atlantic Grupa, medijska agencija Pro Media Group, oglaševalska agencija Luna \TBWA); v kategoriji najboljša uporaba podatkov je prejel projekt »Ali tveganje živi na vašem naslovu« (oglaševalec Zavarovalnica Triglav/Triglav Group, medijska agencija Media Publikum, oglaševalska agencija: Herman & partnerji) in v kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga pa je prejel projekt »Donat: Zaprti profili« (oglaševalec Atlantic Grupa, oglaševalska agencija Luna \TBWA).
Iskrene čestitke!