meni

TransformX Nova realnost tržnih komunikacij.

14
maj.
2025
Domov / 
Novice / 
TransformX Nova realnost tržnih komunikacij.

Skupina Formitas po več kot 30 letih vstopa v novo obdobje

Po več kot treh desetletjih delovanja Skupina Formitas vstopa v novo razvojno fazo. S strateško preobrazbo postaja še bolj usmerjena v povezovanje podatkov, strategij in zgodb, ki prinašajo merljive rezultate. Skupino po novem sestavljata dve ključni enoti:

  • TransformX – strateška enota, ki nadgrajuje dosedanje delovanje agencije Formitas in
  • AM Komunikacije – specializirano podjetje za medijske operacije.

Z novo strukturo Skupina Formitas nadgrajuje svoja dva temeljna stebra: raziskovalno-strateškega in kreativno-medijskega.

Cilj je jasen – omogočiti naročnikom učinkovito povezavo podatkov v strategije in zgodbe, ki ustvarjajo merljive rezultate.

TransformX – podatki so temelj učinkovitega upravljanja znamk

TransformX zapolnjuje ključno vrzel na trgu med raziskovalnimi hišami ter kreativnimi, medijskimi in digitalnimi agencijami. S tem odgovarja na potrebe po bolj povezani, celoviti komunikaciji, na katere naročniki že nekaj časa opozarjajo.

V dobi, ko podatki usmerjajo večino poslovnih odločitev, TransformX ponuja rešitev: z uporabo različnih orodij in ekspertiz pretvori podatke v učinkovite komunikacijske zgodbe in jih strateško umešča na izbrane kanale. V ospredju je razumevanje ciljnih skupin, povezovanje vpogledov z vsebinami ter optimirana distribucija prek pravih kanalov in v pravem trenutku. Prav tak pristop bo, kot kažejo trendi, odločilen za uspeh znamk v prihodnosti.

Nova realnost tržnih komunikacij

Trženjsko okolje je bolj kot kadarkoli doslej nasičeno z informacijami. Znamke morajo zato razvijati personalizirane in relevantne komunikacije, ki nagovarjajo tiste segmente, ki imajo najboljši potencial za interakcijo z znamko.

Klasični KPI-ji ne zadostujejo več. Uspeh danes terja poglobljeno razumevanje širših vplivov in medsebojno povezanih ciljev.

Izkušnje, ki nas usmerjajo naprej

Pri spremembi ne gre zgolj za rebranding Skupine Formitas, ampak za premik v celotni miselnosti, načinu dela, odnosih z naročniki in v pristopih k tržnim komunikacijam in soupravljanju znamk.

Formitas že vrsto let deluje drugače kot klasične agencije – predvsem bolj strateško, bolj sistematično in temelječ na podatkih. Interno razviti pristopi in orodja, ki so se izkazala kot izjemno učinkovita, bodo sestavni del naše ponudbe. Ta orodja so neposreden odgovor na sodobne izzive v marketingu in tržnih komunikacijah ter ključen element uspešnih zgodb prihodnosti. Namenjena so predvsem marketinškim strokovnjakom in vodjem blagovnih znamk, ki v vsakodnevnem delu potrebujejo učinkovite rešitve, poglobljen vpogled in podporo za hitrejše odločitve in dolgoročno rast.

Video nagovor: https://youtu.be/4ZdXOPg61os