
Slovenski predstavniki v mednarodni žiriji Effie Europe 2025
Tudi letos bodo slovenska imena odločala o najboljših evropskih marketinških dosežkih.
V letošnji mednarodni žiriji Effie Europe bo sodelovalo šest slovenskih strokovnjakinj in strokovnjakov. S svojo strokovnostjo, izkušnjami in razumevanjem marketinške učinkovitosti bodo pomembno prispevali k izboru prejemnikov prestižnih Effie nagrad.
Žiriji Effie Europe bosta letos predsedovala Barbara Sala, direktorica povezav s potrošniki v Coca Coli in Sven Huberts, predsednik za globalne izkušnje in inovacije pri Dentsu.
Slovenski predstavniki bodo svoje znanje delili v treh različnih sklopih žirij.
V prvem krogu žirije Best of Europe sodelujeta Manja Gradišek (Nova Ljubljanska banka) in Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav), ki bosta s svojimi izkušnjami pomagali izbrati najbolj izstopajoče kampanje v evropskem prostoru. V drugem krogu bosta nagrade podeljevali Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa) in Urška Tuškej Lovšin (Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani).
V žiriji Multi-Market & Positive Change, ki ocenjuje kampanje s širšim mednarodnim dosegom in pozitivnim družbenim vplivom, v prvem krogu sodeluje Vojka Novak (Zavarovalnica Triglav). V drugem krogu se ji pridružuje Andrej Krajner (Nova Ljubljanska banka), ki bo s svojim strateškim vpogledom pripomogel k nagrajevanju najuspešnejših in najbolj učinkovitih.
Vsem članicam in članom iskreno čestitamo za imenovanje in jim želimo uspešno delo pri izboru najboljših evropskih kampanj. Njihova prisotnost v žiriji potrjuje, da se slovensko znanje in praksa umeščata ob bok najboljšim evropskim strokovnjakom na področju marketinške učinkovitosti.
Celotno žirijo si lahko ogledate tukaj.