
ŠVEDSKI NAJSTNIKI PREPLAVLJENI Z OGLASI Z NEZDRAVO HRANO
Nedavna študija Karolinskega inštituta, predstavljena v poročilu UNICEF-a Švedska in Švedske fundacije za srce in pljuča, razkriva, da švedski najstniki na TikToku v povprečju naletijo na 17 oglasov za »nezdravo« hrano in pijačo na uro. Udeleženci so poročali, da so uporabljeni vizualni elementi pri njih pogosto sprožili hrepenenje po določeni hrani in impulzivne nakupe.
Avtorji raziskave so opozorili, da so te ugotovitve še posebej zaskrbljujoče zaradi naraščajoče stopnje prekomerne telesne teže otrok na Švedskem. Poročilo poziva k strožjim ukrepom za zaščito otrok pred vseprisotnim trženjem nezdravih izdelkov. Norveška je ravno pred kratkim sprejela predpise o omejitvah trženja hrane, načrte za sprejem zakonodaje na tem področju pa je napovedala tudi Danska.