meni

UMAKNJEN ZMAGOVALEC ZARADI NETRENSPARENTNE UPORABE UI

1
avg.
2025
Domov / 
Novice / 
UMAKNJEN ZMAGOVALEC ZARADI NETRENSPARENTNE UPORABE UI

Cannes Lions je potrdil, da je bila Brazilski agenciji DM9 odvzeta nagrada Creative Data Lions Grand Prix, za kampanjo »Efficient Way to Pay«. Razlog za to je bila v predstavitvenem videu uporabljena vsebina, ki jo je generirala in spremenila umetna inteligenca, s čimer so bili simulirani resnični dogodki in rezultati kampanje. To je žirijo med ocenjevanjem zavedlo z netočnimi podatki.

To krši pravila natečaja Cannes Lions glede resničnega predstavljanja in spodkopava zaupanje, ki ga v delo vlagajo žirije in širša skupnost. Kot dodatni ukrep se je DM9 odločil, da umakne še prijavi »Plastic Blood« za OKA Biotech in »Gold = Death« za Urihi Yanomami. Vse strani priznavajo, da te prijave ne izpolnjujejo potrebnih standardov legitimnosti. Vse nagrade bodo zaradi tega umaknjene.

Po poročanju Ad Age primer ni ostal brez epiloga - Alex Lubar, globalni direktor DDB se je opravičil za nastalo situacijo in jo označil kot osamljen primer. Icaro Doria, sopredsednik in glavni kreativni direktor DM9, pa je pred nekaj dnevi odstopil s položaja ter prevzel popolno odgovornost za nastale težave.

Več