meni

WFA želi jasnejša navodila ne pa sprememb zakonodaje

14
nov.
2025
Domov / 
Novice / 
WFA želi jasnejša navodila ne pa sprememb zakonodaje

Evropska komisija bo do tretjega četrtletja leta 2026 pregledala Direktivo o avdiovizualnih medijskih storitvah (AVMSD), da bi ocenila, ali so trenutna pravila o oglaševanju še vedno ustrezna in učinkovita.

WFA je na novembrski delavnici poudarila, da obstoječi okvir AVMSD še naprej dobro deluje pri urejanju avdiovizualnih medijev in zaščiti potrošnikov — stališče, ki ga je delila večina udeležencev. Namesto ponovnega odpiranja zakonodaje so predstavniki industrije izrazili podporo jasnejšim smernicam za reševanje novih izzivov, med drugim na področju marketinga vplivnežev in škodljivih vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco.

WFA je poudarila, da obstoječi standardi, kot sta transparentnost in zaščita pred zavajajočimi oglasi, tudi danes ostajajo učinkoviti. Poleg tega je izpostavila vlogo samoregulacije pri zmanjševanju izpostavljenosti otrok in mladoletnikov oglasom za hrano in alkoholne pijače.