meni

Kako ustvariti ravnovesje med gradnjo blagovne znamke in hitrimi rezultati

Kdaj

četrtek, 13. november 2025

9.00 do 10.30

Kje

Zoom Webinar

Cena

Za člane SOZ:
Brezplačno

Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča

Prijava do 11. novembra 2025

O VSEBINI

Samuel Scott bo predstavil najnovejše pristope za izboljšanje učinkovitosti tako na vrhu kot na dnu nakupnega lijaka, pri čemer bo delil študije primerov, ki jih je zbral, ter primere iz lastne kariere. Njegov prvi izziv za občinstvo? Če želite doseči največ tako na področju »znamke« kot na področju »uspešnosti«, morate ta dva pojma odmisliti in preseči generične klišeje, ki jih pogosto srečujemo na LinkedInu in drugod. Vas zanima? Kmalu bo razkril svoje razmišljanje. 

O GOVORCU

Samuel Scott, profesionalni govorec ter marketinški strokovnjak

Po začetni karieri v novinarstvu in več letih v marketingu je Samuel Scott danes profesionalni govorec na marketinških konferencah, korporativni trener ter član organizacije Toastmasters International. Je tudi avtor kolumne The Promotion Fix za revijo The Drum. Zaključil je Mini-MBA programa iz marketinga in upravljanja blagovnih znamk pri Marketing Week v Londonu, pridobil naziv magistra za učinkovitost oglaševanja pri World Advertising Research Center (WARC) ter certifikate Chartered Institute of Marketing v Združenem kraljestvu (CIM UK) s področja načrtovanja marketinške komunikacije in B2B produktnega marketinga. 

Njegovo spletno stran najdete tukaj. Trenutno deluje kot digitalni marketing manager pri platformi SenseIP za raziskave in prijave patentov.

PARTNER DOGODKA