meni

Samuel Scott na SOZ Akademiji o ustvarjanju ravnovesja med gradnjo blagovne znamke in hitrimi rezultati

14
nov.
2025
Domov / 
Novice / 
Samuel Scott na SOZ Akademiji o ustvarjanju ravnovesja med gradnjo blagovne znamke in hitrimi rezultati

Na tokratni SOZ Akademiji se je po šestih letih znova predstavil Samuel Scott, profesionalni govorec in marketinški strokovnjak, ki je tokrat v Slovenijo prinesel najnovejše pristope za izboljšanje učinkovitosti tako na vrhu kot na dnu nakupnega lijaka.

Scott je poudaril, da se nakupni lijaki med seboj lahko močno razlikujejo glede na potrebe in cilje posameznih podjetij. Opozoril je na nepopolnost lijakov spletnega prometa, ki v svoji zasnovi ne odražajo dejanskega nakupnega vedenja porabnikov, temveč le spletne konverzije – te pa niso nujno povezane z nameni naših ciljnih skupin. Udeležence je pozval k izbiri bolj specifičnih in lažje merljivih nakupnih lijakov, saj ti omogočajo jasnejši strateški vpogled v nakupne odločitve kupcev in “boljše rezultate v kontekstu znamke in uspešnosti”.

“Pri nakupnem lijaku ne govorimo le o taktikah in podrobnostih, temveč o celotnem procesu,” je poudaril Scott ter izpostavil pomen dobrega strateškega načrta, SMART-metrik in temeljite raziskave porabnikov: “A doctor cannot do anything if a patient isn’t seeking treatment.” Šele ko razumemo, kateri deli lijaka so za naše cilje ključni, lahko učinkovito dosežemo ljudi, ki jih želimo nagovoriti.

Poseben poudarek je namenil neločljivosti med “znamko” in “uspešnostjo”, ki delujeta kot rezultat prispevka vseh delov lijaka. Če glavni cilj kampanje ni uspešnost, potem takšne kampanje sploh ne bi izvajali – zato je po njegovem mnenju ločevanje nesmiselno.

Danes se podjetja pogosto osredotočajo na kratkoročne cilje, ki prinašajo hiter dobiček, saj ciljajo predvsem kupce na dnu lijaka. Scott pa opozarja, da največja vrednost nastane dolgoročno, ko ljudi z vrha lijaka sčasoma pripeljemo navzdol – a za to je potreben čas: “You can take low-hanging fruit, but you need to plant seeds so that you can have food for tomorrow.”

Predavanje je sklenil z mislijo, da je prvo pravilo marketinga to, da marketingaši niso predstavniki trga – osredotočiti se moramo na porabnike, saj je tisto, kar počnejo oni, najpomembnejše.

PARTNER DOGODKA