UMETNA INTELIGENCA V MARKETINŠKEM POSLOVNEM OKOLJU: TRENDI, IZZIVI IN STRATEGIJE ZA UČINKOVITO UPORABO
Kdaj
sreda, 18. junij 2025
9.00 do 10.30
Kje
Kongresna dvorana Kristalne palače BTC, Ameriška ulica 8, Ljubljana
Cena
Za člane SOZ:
Brezplačno
Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča
Prijava do 16. junija 2025
O VSEBINI
Predavanje se bo osredotočalo na uporabo in vpeljavo umetne inteligence na področju marketinga. Prvi del bo namenjen razumevanju, kaj umetna inteligenca je, kakšne so vrste umetne inteligence in problemi, ki jih rešujejo. Prav tako se bo Lučka dotaknila najpogostejših mitov in stereotipov o umetni inteligenci, ki preprečujejo njeno učinkovito vpeljavo v poslovno okolje in preleteli trenutne trende.
V drugem delu pa se bo osredotočila na konkretno uporabo umetne inteligence v marketingu. Naslovila bo sledeča področja:
- uporaba klasičnega strojnega učenja,
- uporaba generativne umetne inteligence,
- razvoj in možnosti uporabe več-agentnih sistemov,
- podatkovne platforme in njihova integracija z rešitvami generativne umetne inteligence.
Vse tematike bodo ilustrirane s pomočjo praktičnih primerov kot na primer, kako se lahko s pomočjo umetne inteligence optimizira poslovanje (npr. napoved vedenja potrošnikov, personalizacija, segmentacija, churn prediction, uporabniška izkušnja itd.).
Za zaključek predavanja bo izpostavila še strategije, s katerimi si bodo lahko udeleženci pomagali pri učinkoviti uporabi umetne inteligence ter njeni vzpostavitvi v poslovnih procesih.
O PREDAVATELJICI

Lučka Guna je vodja oddelka podatkovne znanosti v podjetju ADD. Z raziskovanjem rešitev umetne inteligence se je začela ukvarjati že v času magistrskega študija, ko je raziskovala načine klasifikacije vsebin na spletnih forumih s pomočjo nevronskih mrež. Tekom različnih zaposlitev se je ukvarjala tudi s podatkovno znanostjo na področju prodaje, marketinga in ocenjevanja zadovoljstva strank. V podjetju ADD se večinoma posveča razvoju rešitev generativne umetne inteligence in svetovanju u strategiji vpeljave umetne inteligence v poslovne procese. Poleg navedenega se občasno ukvarja tudi s pisanjem člankov in izobraževanjem.
PARTNER DOGODKA