meni

Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 16/5.3.97

5
mar.
1997
Domov / 
Razsodba oglaševalskega razsodišča št. 16/5.3.97

Oglaševalska agencija Avanta je vložila pritožbo zaradi slogana "Ko direktorji obmolknejo", katerega oglaševalec Kia Motors uporablja v radijskih oglasih za oglaševanje avtomobila Kia Clarus. Avanta v svoji pritožbi navaja, da je Avanta jeseni 1995 predstavila nov model avtomobila Hyundai Lantro in ga pozicionirala kot zavidanja vreden avtomobil s pozicijskim sloganom, ki ga še danes uporablja v vseh komunikacijah: "Ko sosedovi obmolknejo". Uporaba slogana "Ko direktorji obmolknejo" po mnenju Avante predstavlja grobo kršitev Slovenskega oglaševalskega kodeksa.

Častno razsodišče SOZ je s pritožbo seznanilo oglaševalca Kia Motors ter pritožbo obravnavalo dne 5. marca 1997. Kia Motors je Častno razsodišče SOZ v svojem odgovoru seznanil s konceptom in potekom svoje oglaševalske akcije ter v dodatnem pojasnilu zagotovil, da bo prenehal uporabljati sporni slogan.

Častno razsodišče SOZ ugotavlja, da ni več nevarnosti zavajanja potrošnikov ter nelojalne konkurence s strani Kia Motors, zato primer zaključuje.

Častno razsodišče SOZ