Čustveni oglasi so investicija, dolgočasni pa strošek
Kdaj
četrtek, 18. september 2025
9.00 do 10.30
Kje
Kongresna dvorana Kristalne palače BTC, Ameriška ulica 8, Ljubljana
Cena
Za člane SOZ:
Brezplačno
Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča
Prijava do 16. septembra 2025
O VSEBINI
Adam Morgan je na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) briljantno predstavil tezo o dolgočasnem oglaševanju kot največji nevarnosti v naši industriji. Kako pa je s tem v Sloveniji? Ali se zabavamo, ko pride na vrsto oglasni blok, ko preletimo spletne portale, ko nas zaustavijo na You Tube kratki napovedniki, ko se sprehajamo mimo obcestnih plakatov... ali niti ne zaznamo, da so se mimo nas sprehodila nešteta sporočila in padla v prazno?
Na SOZ Akademiji bomo z gosti iskali odgovore na zgornja vprašanja in verjamemo, da ne bo niti malo dolgčas.
O GOVORCIH
Sanja Likar, generalna direktorica marketinga za regijo CEE, Harvey Norman

Sanja Likar je generalna direktorica marketinga za regijo CEE pri podjetju Harvey Norman – eni vodilnih maloprodajnih verig na področju izdelkov za dom v regiji, kjer s svojo ekipo ustvarja kampanje, ki ne le gradijo prepoznavnost blagovne znamke, ampak gradijo tudi poslovne rezultate. Trenutno s pomočjo ekip v dveh državah vodi vse komunikacijske aktivnosti Harvey Normana v Sloveniji in na Hrvaškem. Vsakodnevna dinamika je tako zagotovljena.
V več kot 15 letih delovanja na področju marketinga je Sanja delovala tako na strani naročnikov kot agencij, pri čemer je sodelovala z nekaterimi največjimi regionalnimi in nekaterimi globalnimi blagovnimi znamkami. Soustvarila je in vodila več kot 500 marketinških kampanj, upravljala proračune v skupni vrednosti več kot 20 milijonov evrov ter usmerjala večdisciplinarne ekipe v mednarodnem okolju. Njena moč je prav v povezovanju dveh na videz nasprotujočih si svetov – analitične natančnosti in ustvarjalne svobode – v celovite strategije, ki dosegajo rezultate in hkrati gradijo dolgoročne odnose s potrošniki.
A njeno delo presega številke, dosege in tržne deleže. Verjame sicer, da je moč marketinga v zgodbah in vseh vrst številkah ampak z enako predanostjo kot gradi blagovne znamke, Sanja »gradi« tudi ljudi – talente, ki jih prepoznava, razvija, povezuje in, ki so bili vedno jedro njenega delovanja.
Verjame, da odlični odnosi ne nastajajo po vnaprej določenih strukturah, temveč skozi iskrene pogovore, tudi, ko je iskrenost najbolj neprijetna, medsebojno zaupanje in kulturo, ki spodbuja učenje.
Jelena Milinković, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè, Atlanic Grupa

Jelena je strokovnjakinja za marketing z 20-letnimi izkušnjami v industriji dobrin široke potrošnje ter z izostrenim občutkom za strateško upravljanje blagovnih znamk. Diplomirala in magistrirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.
Njena karierna pot se je začela že v času študija, ko jo je navdušila moč kreativnega izražanja, ki ga marketing omogoča. Čeprav jo je sprva privlačilo delo v kreativni agenciji, jo je profesionalna pot pripeljala v svet razvoja blagovnih znamk – področje, ki vsak dan znova ponuja prostor za kreativnost, a v okviru dolgoročne strateške konsistentnosti. Prepričana je, da se močne blagovne znamke oblikujejo v sodelovanju raznolikih strokovnjakov, zato jo navdihuje timsko delo pri iskanju najboljših rešitev za dolgoročen razvoj blagovne znamke in njeno relevantnost. Verjame v trajnostno gradnjo blagovne znamke ter v pristen in transparenten odnos s potrošniki.
V Atlantic Droga Kolinski je zaposlena kot vodja marketinga za razvoj kategorij in blagovnih znamk. Pred tem je delala na različnih marketinških položajih za celotno regijo, vendar se najdlje osredotoča na strateško upravljanje blagovne znamke Barcaffè, ki je pod njenim vodenjem dosegla številne marketinške in poslovne uspehe. Njena vizija je jasna: z ravnotežjem med ustvarjalnostjo, strateškim razmislekom in poglobljenim razumevanjem potrošnika graditi znamke, ki puščajo pečat.
Špela Levičnik Oblak, svetovalka uprave Pristop Skupina d.o.o. in direktorica podjetja Elana d.o.o.

Špela ima več kot 30 let izkušenj na področju oglaševanja in trženja. Pretekle izkušnje izhajajo iz dolgoletnega vodenja agencij Grey v Sloveniji in Luna TBWA v Sloveniji in regiji Adriatic. Izstopajo veščine vodenja, urejanje internih in eksternih procesov, upravljanje in svetovanje na področju znamčenja in strateških usmeritev ter grajenju in motivaciji ekip. Od leta 2017 je v vlogi svetovalke upravi v Skupini Pristop. V tem času še vedno deluje kot direktorica tekmovalnega programa na festivalu Zlati Boben, aktivna članica sekcije managerk v Združenju managerjev in v zadnjem desetletju uspešno uresničuje pripovedovanje zgodb tudi kot koscenaristka slovenskih filmov (Prebujanja, DvaEna, Gajin svet 1 in 2) in serij (Življenja Tomaža Kajzerja).
PARTNER DOGODKA