meni

SEO prihodnosti: Kako umetna inteligenca spreminja iskanje

Kdaj

petek, 14. junij 2024

9.00 do 10.30

Kje

WEBINAR (Zoom)

Cena

Za člane SOZ:
Brezplačno

Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča

POVZETEK IN UTRINKI IZ DOGODKA

O vsebini

SEO prihodnosti: Kako umetna inteligenca spreminja iskanje / Tomorrow's SEO: How AI is Reshaping Search*

Nahajamo se na pragu najobsežnejših tehnoloških sprememb v zgodovini: hiter napredek pri razvoju orodij in procesov, podprtih z umetno inteligenco, bo v prihodnosti spremenil vse, kar poznamo. Uvedba Googlove generativne iskalne izkušnje (SGE) bo imela močan vpliv tako na iskanje po spletu kot tudi performance marketing. Strokovnjaki združujejo strah pred neznanim z navdušenjem nad tem, kar je nekoč veljalo za nepredstavljivo. Do leta 2023 bi bilo mogoče avtomatizirati približno 30 % danes opravljenih delovnih ur. Kaj ta hiter napredek pomeni za nas (in naša delovna mesta) v iskalnem marketingu? S katerimi izzivi se zaradi neizmerne količine vsebin sooča Google kot vodilni v industriji? 

Bastian Grimm si je drznil pogledati v prihodnost – ne zamudite, kaj je ugotovil! 

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

O govorcu

Bastian Grimm, izvršni direktor, Peak Ace

Bastian Grimm je izvršni direktor v digitalni agenciji Peak Ace in priznan strokovnjak za mednarodno SEO optimizacijo ter rabo umetne inteligence v digitalnem marketingu. Bastian ima več kot 20 let izkušenj v SEO optimizaciji v zelo konkurenčnih industrijah, leta 2019 je na European Search Awards prejel nagrado »Search Personality of the Year«. 

Pred kratkim se je navdušil nad umetno inteligenco, ChatGPT-jem in množico drugih orodij, ki vsakodnevno nastajajo na tem področju. Strateško in teoretično razmišljanje o najboljših orodjih umetne inteligence za podjetja je postalo Bastianova strast, svoje znanje pa rad deli tudi na najrazličnejših dogodkih in konferencah po svetu. 

Edinstvene digitalne izkušnje so v jedru poslanstva agencije Peak Ace, kjer rešitve za stranke kot so Airbnb, TUI in Sage, pripravljajo vodilni strokovnjaki v industriji.

 

Slovenska oglaševalska zbornica bo na pobudo predavatelja celoten znesek honorarja namenila v dobrodelne namene, in sicer Zvezi prijateljev mladine Slovenije.

 

PARTNER DOGODKA