Smernice za učinkovito izvedbo agencijskih natečajev
Kdaj
petek, 24. oktober 2025
9.00 do 10.30
Kje
Kongresna dvorana Kristalne palače BTC, Ameriška ulica 8, Ljubljana
Cena
Za člane SOZ:
Brezplačno
Za nečlane SOZ:
Udeležba ni mogoča
Prijava do 22. oktobra 2025
O VSEBINI
Agencijski natečaji so v središču razprav po vsem svetu. Le ti predstavljajo vse večje finančno breme za agencije in naročnike, od zaposlenih pa terjajo izredno veliko tako časa kot tudi energije v procesih brez jasnih pravil ter dodane vrednosti za vse vpletene. Slovenska oglaševalska stroka pa se tem prizadevanjem pridružuje.
Na SOZ akademiji bo predstavljen prenovljeni dokument Dobre prakse »Izvedba natečajev za izbor agencije«, ki prinaša jasnejši predogled izvedbe natečajev in odpira pot k bolj odgovornemu in transparentnemu partnerskemu sodelovanju med naročniki in agencijami.
Prvi del akademije bo zato namenjen predstavitvi dokumenta, ki ga bosta vodila Dino Zupančič, direktor in partner Agencija 101, in Dragana Josipović, direktorica poslovnega razvoja, Futura DDB. Med drugim boste izvedeli, zakaj je 'ujemalni' sestanek ključnega pomena, kakšno vlogo pri izboru partnerja naj ima cena in kako strukturirati natečajni proces, da bo dal najboljše rezultate.
Predstavitvi bo nato sledila okrogla miza, kjer bodo sogovorniki v ospredje postavili ključno vprašanje: kako dokument prenesti v prakso. Predstavnikoma agencij - Toniju Tomašku, glavnemu kreativnemu direktorju in direktorju Publicis Groupe Slovenije in Valeriji Prevolšek, direktorici, Pristop Media, se bodo pridružili predstavniki oglaševalcev - Klavdija Vidic, direktorica marketinga, raziskav in razvoja, poslovna enota Donat, Atlantic Grupa, Jaka Jauh, direktor službe Trženjsko komuniciranje, Zavarovalnica Triglav in Nataša Sernc, vodja oddelka tržnega komuniciranja in oglaševanja, OTP banka. Z gosti se bo pogovarjala Branka Bizjak Zabukovec, direktorica vsebinskega marketinga, Futura DDB.
O GOVORCIH
Dino Zupančič, direktor in partner, Agencija 101

Zupančič je eden redkih slovenskih marketinških strokovnjakov, ki se lahko pohvali s strokovno podlago iz elektrotehničnih znanosti. Že v času študija je pritegnil pozornost stroke z odmevnimi projekti v sklopu študentskih organizacij, med drugim je vodil tudi največjo študentsko prireditev v Sloveniji, legendarno Škisovo tržnico.
Leta 2008 je soustanovil Agencijo 101, ki si je v več kot petnajstih letih delovanja izborila status ene najhitreje rastočih in prodornih slovenskih neodvisnih agencij. Kot direktor in strateški vodja ekip je usmerjal rešitve v sodelovanju s številnimi domačimi in tujimi naročniki.
Danes kot direktor v agenciji skrbi za strateški razvoj in doseganje poslovnih ciljev. Je pozitiven realist, ki verjame, da so ljudje daleč največji in najpomembnejši kapital podjetja. Verjame v sinergije timskega dela, opirajoč se na vrednote, kot so lojalnost, profesionalnost, zanesljivost, inovativnost in proaktivnost. Prav vztrajno sledenje vrednotam, ki jih je agencija začrtala, je eden ključnih razlogov, da je agencija trenutno med najbolj zaželenimi delovnimi okolji v slovenskem prostoru.
V zadnjih letih je bila agencija večkrat nagrajena na domačih (SOF, Sempl, Diggit, Sporto, Websi, Effie) in mednarodnih festivalih (Clio Awards, European Excellence Awards, Balcannes in SomoBorac ter finalist festivala v Cannesu).
V združenjih SOZ deluje že šesto leto, od tega četrto leto kot predsednik Združenja oglaševalskih agencij in kot član upravnega odbora SOZ.
Valerija Prevolšek, direktorica, Pristop media

Valerija Prevolšek vodi največje družbe za medijski zakup že več kot 15 let. V skupini Pristop vodi družbo Pristop Media, kjer se poleg razvoja poslovanja posveča predvsem merjenju in dvigovanju učinkovitosti oglaševanja ter razvoju medijsko-komunikacijskih strategij za najbolj uveljavljena domača in mednarodna podjetja. Odlikujeta jo izjemen pregled nad medijsko krajino ter dobro poznavanje in razumevanje sorodnih področij tržno-komunikacijskega spleta. Poudarek pri svojem delu daje strokovnemu razvoju ekipe in posledično visoki kakovosti storitev, ki jih nudijo svojim naročnikom. V preteklosti je 10 let vodila strokovno konferenco o medijskih trendih SEMPL, ki se je pod njenim okriljem razvila v takrat enega največjih in najbolj uglednih marketinških dogodkov v regiji. Kot članica žirij, sogovornica na dogodkih, trenutno pa tudi kot soustvarjalka vsebin SOZ akademije in članica upravnega odbora SOZ ter podpredsednica Slovenskega združenja oglaševalskih agencij, vseskozi aktivno prispeva tudi k razvoju stroke.
Dragana Josipović, direktorica poslovnega razvoja, Futura DDB

Dragana Josipović ima več kot 25 let izkušenj v agencijskem svetu. Kariero je začela v Publicis Groupe v Beogradu, leta 2000 pa se je pridružila agenciji Futura DDB v Ljubljani, kjer je od samega začetka skrbela za največje mednarodne in domače naročnike. V letih vodenja naročnikov je od blizu spoznala različne panoge – od FMCG, finančne industrije, avtomobilizma, retaila, farmacije, turizma pa do državnih institucij.
Leta 2021 je prevzela vlogo regijske direktorice poslovnega razvoja, tri leta kasneje pa tudi vodenje Future DDB v Zagrebu. Tam se je posvetila razvoju ekipe, regijskim naročnikom in povezovanju ter ustvarjanju sinergij z ostalimi partnerskimi agencijami v regiji. Agencija je pod njenim vodstvom doživela preobrazbo in postala pomemben HUB za regijske naročnike.
Kot članica upravnega odbora SZOA ter delovne skupine HURA (Hrvaška organizacija oglaševalskih agencij), ki se ukvarja s promocijo stroke in urejanjem področja natečajev, se v zadnjih letih aktivno posveča spremembam na področju natečajev ter spodbujanju dolgoročnega partnerskega sodelovanja med agencijami in naročniki.
Toni Tomašek, direktor in glavni kreativni direktor SLO ter član vodstva regije Adriatik, Publicis Groupe

Toni Tomašek dela v oglaševanju od 1995, prehodil je pot od male zasebne agencije, trge mreže BBDO vodene iz Beograda, McCanna v Nemčiji, od 2013 globalne Publicis Groupe kjer vodi operacijo Slovenijo in je del vodstva regije Adriatik. Je prejemnik prvega in drugega Kanskega leva v regiji, prispeval je k nazivom agencije in znamke ali oglaševalca leta na kreativnih in Effie festivalih doma in v tujini, bil je predsednik in član žirij domačih in tujih festivalov, večkrat član STP in UO SOZ. Izobraževal in uril se je pri več legendarnih agencijah in posameznikih, ki so kreirali oglaševalsko industrijo. Trdno verjame, da prav ideje spreminjajo svet in pravi, da predvsem kliente ter sodelavce varuje pred njimi samim seboj. V svojem delu je pomagal utirati poti tujim znamkam in ustvarjati številne domače znamke, kot jih poznamo danes; Argeta, Hofer, Europark, Citypark, Zavarovalnica Sava, NLB, BTC, Merkur, BigBang, Renault, Kärcher, Lekadol, Daleron ...
Klavdija Vidic, direktorica Marketinga, Raziskav in Razvoja, poslovna enota Donat, Atlantic Grupa

Klavdija Vidic je svojo bogato in več kot 25 let trajajočo kariero na področju marketinga, začela prav v oglaševalski agenciji, k čemer jo je pritegnila moč prenosa informacij skozi kreativni pristop. Zaradi navdušenja nad tržno komunikacijo je želela poglobiti svoje znanje in razumevanje temeljev na katerih so izgrajene blagovne znamke, ter širšega vpliva, ki ga imajo na marketing. Slednje je poiskala na strani naročnika, kjer je zamenjala kar nekaj industrij. Začela je na strani telekomunikacij, Si.mobilu (danes A1), nadaljevala v farmacevtskih voda in se na koncu odločila za delo v eni najhitreje spreminjajočih se branž – FMCG na strani Atlantic Grupe.
Številne marketinške nagrade, med njimi najprestižnejša in do sedaj edinkrat podeljena na slovenskem trgu Platinasti Effie, ki ga je z svojo marketinško ekipo osvojila za projekt repozicioniranja Donata, pričajo o tem, da poglobljeno razume moč strateško načrtovane kreativne komunikacije.
Pod njenim okriljem je ekipa marketinga in razvoja poslovne enote Donat uspešno nadaljevala razvoj Donata v smislu širitve izdelkov na teritoriju prebavnega zdravja pod novo blagovno znamko DoNatural. Glede na percepcijo nove blagovne znamke DoNatural – tudi izven Slovenije – dokazuje, da strateški pristop k upravljanju in razvoju blagovnih znamk, kot tudi konsistenca v razvoju komunikacijskih strategij, pomembno vplivata na poslovne rezultate.
Jaka Jauh, direktor službe Trženjsko komuniciranje, Zavarovalnica Triglav

Jaka Jauh je direktor službe Trženjsko komuniciranje v Zavarovalnici Triglav. Že več kot 15 let deluje na različnih področjih prodaje in marketinga. Svoje izkušnje je najprej nabiral v video produkciji, na področju športne industrije in v digitalnem marketingu. V podjetjih najdi.si in kasneje TSmedia je odločneje (v)stopil v digitalno sfero, svet oglaševanja in upravljanja z blagovnimi znamkami. Nato ga je pot zanesla v finančno industrijo, kjer že več kot 13 let deluje na področju marketinga.
V Zavarovalnici Triglav, matični družbi Skupine Triglav, ki je največja zavarovalno-finančna skupina v Sloveniji in regiji Adria, je bil vrsto let odgovoren za področje medijske strategije in medijskega zakupa ter vodenje različnih projektov, zdaj pa kot direktor službe Trženjsko komuniciranje z osredotočenostjo na stranke, širokim strateškim pogledom in inovativnim pristopom skrbi za razvoj marketinga skozi trženjsko komunikacijske aktivnosti in krepitev blagovne znamke na ravni Skupine Triglav.
Nataša Sernc,vodja oddelka tržnega komuniciranja in oglaševanja, OTP banka

Nataša ima s skoraj dvajsetletnimi izkušnjami v bančnem sektorju priložnost povezovati dinamiko trendov z razvojem novih bančnih storitev/poti, biti del zmagovalnih integriranih trženjsko-komunikacijskih pristopov ter udejanjati marketinške principe skozi različne strateške projekte (pripojitev bank, strateška partnerstva, izboljšanje prodajne učinkovitosti).
Na svoji poti nadgrajuje in povezuje marketinške vsebine z ostalimi znanji ter s tem skuša razbiti kak trd oreh iz marketinške kratkovidnosti, ki je še danes nemalokrat kje zakoreninjen.
Dragocena strokovna in življenjska izkušnja jo povezuje tudi z Italijo, kjer je končala podiplomski program bančništva in podjetništva ter nadgrajevala svoje znanje v ekipi Brand Managementa v eni izmed vseevropskih komercialnih bank, opremljena z novim pogledom na področjih razvoja in pozicioniranja globalne blagovne znamke. Aktivno sodeluje kot članica strokovnih žirij, v preteklosti je bila tudi članica upravnega odbora Društva za Marketing Slovenije, kjer s svojim znanjem in izkušnjami pomembno prispeva k razvoju stroke in dobrih praks.
Branka Bizjak Zabukovec, direktorica vsebinskega marketinga, Futura DDB

Mag. Branka Bizjak Zabukovec ima več kot 20 let izkušenj v digitalnem marketingu. Svojo pot je začela kot ustvarjalka vsebin za številne domače in tuje naročnike iz zasebnega in javnega sektorja, kjer je pridobila temeljito razumevanje delovanja različnih komunikacijskih kanalov. Poklicno pot je gradila v agencijah Renderspace in Publicis, že skoraj desetletje pa deluje na Futuri DDB.
V zadnjih letih se osredotoča predvsem na razvoj in izvedbo strategij vsebinskega marketinga, ki vključujejo tako digitalne kot klasične kanale. Akademsko raziskovalno delo usmerja v preučevanje odnosov, ki nastajajo na družbenih omrežjih, s poudarkom na odnosu med vplivneži in sledilci ter na ključnih dejavnikih uspešnosti vplivnostnega marketinga. S tega področja objavlja strokovne in znanstvene članke, kot strokovnjakinja pa je gostovala v več slovenskih medijih.
Svoje strokovno znanje prenaša tudi na mlajše generacije – na GEA College predava na dodiplomskem študiju digitalnega marketinga, hkrati pa kot doktorandka na Fakulteti za management v Kopru raziskuje nove pristope k razumevanju digitalnih interakcij in njihovega vpliva.
PARTNER DOGODKA