
Aleksandar Nikolić na SOZ Akademiji o umetni inteligenci v poslovni analitiki
Na tokratni SOZ Akademiji smo gostili Aleksandra Nikolića, strokovnjaka za pogovorno UI, ChatBot marketing in UI-avtomatizacijo. Predstavil nam je, kako lahko podjetja z UI analitiko odkrivajo nove priložnosti rasti, preprečujejo izgube in izboljšujejo marketinško učinkovitost.
Umetna inteligenca je danes ena izmed najbolj vročih marketinških tem. Vsak dan se na trgu pojavljajo nova orodja, ki lahko podjetjem pomagajo pri njihovem delovanju in doseganju strateških ciljev. Nikolić je poudaril, da izbira orodja ni toliko pomembna, kot je priprava podatkov, s katerimi bodo ta orodja opravljala: “Podjetja so pripravljena sodelovati z UI klepetalniki, vendar v praksi ponavadi nimajo pripravljenih podatkov - zato je pomembno ustvariti podatkovni temelj in infrastrukturo”.
Znotraj UI sistema je pomembno strateško organizirati podatke: “Če vaši zaposleni ne uspe hitro in zlahka najti podatkov, problem leži v podatkih, ne v UI sistemu”. Zaradi hitre zmogljivosti in natančnosti umetne inteligence, je prostora za napake malo - zato moramo biti pri implementaciji programov samozavestni in natančni, je dejal Nikolić. S tem je še opozoril na pomembnost testiranja različnih in več UI orodij hkrati.
Nikolić je poudaril vlogo marketinških strokovnjakov, ki v podjetju delujejo kot “varuhi” podatkov, saj so odgovorni za vsak strošek, povezan z interakcijami s porabniki. Implementacija umetne inteligence v strateško delovanje podjetja lahko tako nudi konkurenčno prednost, saj omogoča hitrejši preskok iz deskriptivne k preskriptivni analitiki - realne podatke spremeni v avtomatske odločitve.
Ko je podatkovni temelj postavljen in optimiziran, takrat šele lahko vstopi v igro umetna inteligenca, ki nam lahko pomaga pri pridobivanju vpogledov na višji stopnji. UI nam pomaga zaščititi podatke, hkrati pa se z njimi uči, kar privede do bolj učinkovitih in uspešnih rezultatov.
PARTNER DOGODKA
